13 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

22x Gillette Mach3 Navulmes

22x Gillette Mach3 Navulmes

Glij gladjes over je gezicht zoals deze penguin.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Mach3 Navulmes
Aantal: 22 stuks

• Nauwkeurige, gladde scheerbeurt
  • Mesjes blijven langer scherp (vs Sensor3)
  • Navulmes gaat ± 1 maand mee

Kenmerken

• Neemt moeiteloos vrijwel elk haartje mee
  • Drie mesjes voor een nauwkeurige, gladde scheerbeurt
  • Tot 22 maanden scheren per verpakking.
  • Mesjes blijven langer scherp (vs Sensor3)
  • Mesjes sterker dan staal
  • Bescherming voor glijcomfort
13 augustus 2022 om 10:03
wanahave Gebruiker

Ik heb deze onlangs ook aangeschaft. Krijg sterk het gevoel dat ze niet origineel zijn. Voelen anders op de huid en de groene strip is na 1 scheerbeurt al bijna weg. Misschien laat ik ze nog even testen door Gillette. Dat heb ik een paar jaar geleden ook gedaan met mesjes die ik hier gekocht had en niet vertrouwde. Bleken inderdaad niet origineel. Koop vaak de Gillette mesjes hier en soms zit er dus een foute partij tussen.

Beantwoorden

13 augustus 2022 om 12:16
henkvalk Gebruiker

Als het niet echt is, betekend het dat iBOOD nep spul verkoopt en strafbaar is.

Beantwoorden

14 augustus 2022 om 09:18
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen wanahave,

Deze zijn gewoon origineel. Als ze niet doen wat ze moeten doen kan je het beste contact opnemen met de klantenservice.

Beantwoorden

13 augustus 2022 om 17:09
peterderooij Gebruiker

Tips om valse Gilette scheermesjes te herkennen

Waaraan zie ik of het echte Gillette scheermesjes zijn? Al zijn sommige imitatie mesjes zo goed dat ze bijna niet van echt zijn te onderscheiden zijn er toch een aantal zaken waar u op kunt letten:

- De kleur van de echte Gillette cartridge hoort heel helder en transparant te zijn. Je kan de mesjes van alle kanten duidelijk zien. Bij neppe mesjes zijn de cartridges vaak veel donkerder.

- De echte Gillette mesjes bevatten allen een uniek serie-nummer. Deze staan vaak heel klein afgedrukt ergens aan de binnenkant van de meskop. Neppe exemplaren bevatten vrijwel nooit serie-nummers.

- De uitlijning van de echte Gillette mesjes is uitstekend. Bij neppe mesjes is dit doorgaans niet het geval.

- De echte Gillette mesjes glanzen en schitteren. Dit merk je wanneer je er bijvoorbeeld een marcro foto van probeert te nemen. Neppe mesjes zijn daarentegen dof van kleur en ogen bot.

- De blauwe lubrastrip van de echte Gillette mesjes ziet er gaaf uit. Bij neppe exemplaren is deze vaak dof tot bijna wit. Bovendien slijt deze snel.

- De echte Gillette mesjes hebben in elk geval de taal van het land van herkomst op de verpakking staan. In ons geval Chinees. Neppe verpakkingen zijn vaak alleen voorzien van Engels.

- De echte Gillette mesjes herken je nog het beste door de levensduur en het scheerresultaat. Neppe Gillette scheermesjes voelen vaak bij de eerste scheerbeurt al bot aan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.