26 september 2022 om 00:00
iBOOD

Inkt voor Epson

Inkt voor Epson
Inkt duur? Niet hier!

Vergeleken met goud is printerinkt duurder per gram. Geen grapje!

Gelukkig doet iBOOD niet mee aan die onzin. Hier scoor je inkt voor weinig.

Inktselector tool

Ben je niet volledig zeker welke type cartridges je nodig hebt? Gebruik dan deze handige inktselector als hulpmiddel.

26 september 2022 om 02:28
themarich Gebruiker

Ik ga nu voor de derde keer vragen of de epson inkt op pigment basis is of kleurstof.

Welke is het?

Jammer dat er gezegd wordt dat het wordt nagevraagd maar er wordt niet meer op terug gekomen.

Negeer de vraag dan, ook niet netjes maar dan verwacht je ook niets.

Het past ook niet in mijn ervaringen met iBOOD tot nu toe.

Beantwoorden

26 september 2022 om 07:57
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen themarich,

We hebben het nu twee keer voor je nagevraagd, maar we krijgen helaas geen reactie. Helaas kunnen we je daarom niet van een antwoord voorzien. Ik verwacht niet dat het deze keer anders zal zijn. Niet fijn, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Beantwoorden

26 september 2022 om 15:13
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi themarich, je vraagt staat op dit moment uit bij de fabrikant. Ik laat het hier z.s.m. weten.

Beantwoorden

27 september 2022 om 02:54
themarich Gebruiker

Kijk dat is een eerlijk antwoord.

Dat is de iBOOD die ik ken. Dank u.

Beantwoorden

26 september 2022 om 18:45
You_and_Me Gebruiker

Hoi, ik vraag me werkelijk af waarom de verzendkosten van soortgelijke verpakkingen zoveel verschillen.

Beantwoorden

27 september 2022 om 00:44
Moderator Paul Moderator

De meeste productverpakkingen zijn (net) te groot om als brievenbuspost te kunnen versturen en worden daarom als pakketje verstuurd, met bijbehorend tarief.

Beantwoorden

2 oktober 2022 om 01:35
eldonte Gebruiker

Ik heb een Epson WF 2870, deze staat niet in de lijst van de printers (wel 2865 etc). Welke inktpatronen passen hiervoor?

Beantwoorden

2 oktober 2022 om 02:27
themarich Gebruiker

Voor een WF2870 zijn 603 cartridges nodig.

Maar dat had google je ook wel kunnen vertellen toch?

Hier wordt de 603xl aangeboden, hogere capaciteit dan de standaard versie.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.