26 januari 2022 om 09:44
iBOOD

Mondmaskers & Zelftests

Mondmaskers & Zelftests
Het zekere voor het onzekere.

Onze illusie dat maskers alleen voor carnaval en foute feestjes zijn, is allang voorbij.

Mondmaskers: je kan er maar beter genoeg van in huis hebben, want je weet maar nooit!

27 januari 2022 om 06:33
leon1954 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 januari 2022 om 10:35
BeeckmanP Gebruiker

Heb de Medisana FFP2/KN95 mondmaskers hier gekocht en ondertussen ontvangen maar ben totaal niet tevreden over deze. De kwaliteit is gewoon slecht in vergelijking met de FFP2 maskers die ik reeds had, deze sluiten echt geen 95% af en zou deze nooit dragen in een minder veilieg omgeving. Ik stel mij trouwens trecht de vraag hoe deze een FFP2-label konden verkrijgen, echt een voorbeeld van goedkoop is duurkoop!

Beantwoorden

27 januari 2022 om 12:08
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag BeeckmanP,

Jammer om te horen dat je bestelling niet bevalt. Mocht het niet overeenkomen met hetgeen dat werd aangeboden, dan kun je altijd via je account een er is iets mis melding doen en dan zal de klantenservice contact met je opnemen.

Beantwoorden

29 januari 2022 om 13:19
wpeels_2 Gebruiker

Inderdaad, wat een teleurstelling. Verdienen absoluut de FFP2 certificatie niet. Pasvorm is minimaal tot slecht, en dan nu nog voor € 3,00 minder dan ik heb betaalt. Nee iBood zo ga ik niet verder met jullie. Kom eens met echt goede producten!

Beantwoorden

27 januari 2022 om 14:44
kejjies Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

28 januari 2022 om 20:35
Mago1313 Gebruiker

Ik heb deze maskers ook besteld.Terwijl ik wacht ,zijn ze met 25% in prijs gedaald.Die blijken van slechte kwaliteit

Beantwoorden

29 januari 2022 om 07:06
Tim2300 Gebruiker

Wat een onzin die €50. Bij kruitvat kosten ze al het hele jaar gewoon 20€ voor 2×5 (10stuks) https://www.kruidvat.nl/flowflex-covid-19-zelftest/p/5455493

Beantwoorden

30 januari 2022 om 22:45
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt altijd met de oorspronkelijke adviesprijs en niet met een verkoopprijs van een andere aanbieder.

Beantwoorden

31 januari 2022 om 08:37
Barth040 Gebruiker

Ga dat is een keer veranderen dan.  Wat een onzin om dit zo te doen.  Jammer dat jullie zo willen insinueren dat je zoveel korting geeft. Mensen met een beetje verstand snappen hoe jullie werken, maar anderen trappen er gewoon in.  Sneu hoor

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.