29 juli 2021 om 00:00
iBOOD

Verzorgingsproducten

Verzorgingsproducten
Alles rein en proper.

Je lijf is schoon en ontdaan van vieze geurtjes. Hetzelfde geldt voor de woonkamer, badkamer, het toilet en de kleinste kiertjes in het huis. En het enige wat je daarvoor nodig hebt zijn de producten uit deze Flash Sale en een beetje doorzettingsvermogen.

29 juli 2021 om 08:33
jvwetten Gebruiker

Er staat 400ml bij Dove Men + Care douchegel. Klopt dit wel? Of is het 250ml zoals ook op de foto wordt aangegeven?

Beantwoorden

29 juli 2021 om 08:44
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen jvwetten,

Dat is wat verwarrend he? 400 ml is in dit geval juist. Ik ga het doorgeven om te laten aanpassen. Bedankt voor je oplettendheid!

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 19:08
pascaldman Gebruiker

Als ik hier twee leuke aanbieding in mijn mandje doe betaal ik verzendkosten a 8,95. Dan is het geen deal meer he. Dan Ben ik goedkoper uit in de winkel.

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Het gewicht van meerdere deals kan ertoe leiden dat je in een hoger verzendtarief terecht komt. Daarvoor wordt het wel aan huis gebracht en hoef je er niet zelf mee te ‘zeulen’ vanuit de winkel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.