17 mei 2021 om 00:00
iBOOD

Knock Off Ongediertebestrijding

Knock Off Ongediertebestrijding
Ongenode gasten? 

De oom die te dronken wordt tijdens de familiebarbecue, de schoonmoeder die te lang blijft hangen: allemaal vervelend. Maar geen ongenode gast is zo ongenood als de dierlijke variant. In deze Flash Sale vind je alles tegen wespen, muizen en muggen, en met de zomer die zit te lonken weet jij wat je te doen staat!

17 mei 2021 om 00:09
Redouane Gebruiker

Beste

Jaag deze ook moeten ?

Beantwoorden

17 mei 2021 om 01:35
Moderator Paul Moderator

Zou je de vraag willen verduidelijken?

Beantwoorden

17 mei 2021 om 10:35
Redouane Gebruiker

Jaag dit ook mieren?

Beantwoorden

17 mei 2021 om 12:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Redouane,

De Product Expert zal je vraag zo beantwoorden.

Beantwoorden

17 mei 2021 om 14:13
Official Product Expert Knock Off Expert Official Product Expert

Beste Redouane

ik heb jouw vraag doorgekregen.

Helaas werkt dit niet tegen mieren.

Om mieren te bestrijden op de goedgekeurde manier ben je aangewezen op poeders en/ of mieren lok doosjes

Met vriendelijk groet Tom

Beantwoorden

17 mei 2021 om 10:30
DaniMol Gebruiker

Hahaha die naam. Knock-off = namaak

Beantwoorden

17 mei 2021 om 10:34

Scherp, Dani ;-)

Al gok ik dat de merknaam meer komt van de vertaling afslaan/uitscheiden met/ophouden, gezien de aard van het product.

Beantwoorden

17 mei 2021 om 10:35
jijook Gebruiker

Hoe zit dit met konijnen?

We hebben last van muizen in het konijnen/cavia hok buiten wat op zich logisch is want er ligt altijd wel eten

We willen graag van de muizen af maar wat doet dit apparaat met konijnen en cavia, worden deze ook “gek” van het geluid

Beantwoorden

17 mei 2021 om 12:12

Hoi jijook,

De Product Expert zal je vraag zo beantwoorden.

Beantwoorden

17 mei 2021 om 14:16

Beste Jijook

je mag er van uitgaan dat alle klein dieren ‘gek” worden van het geluid en wij raden het daarom ook af.

groeten Tom

Beantwoorden

17 mei 2021 om 11:20
titte Gebruiker

Verjaagt deze ook kraaien en eksters?

Beantwoorden

17 mei 2021 om 11:55

Hoi titte,

Over welke specifieke deal gaat je vraag precies?

Beantwoorden

17 mei 2021 om 15:58

Beste Titte

de geluid frequentie geldt ook voor kraaien en eksters.

groeten Tom

Beantwoorden

19 mei 2021 om 08:30
picobello3 Gebruiker

Zo een frequentie toestel werkt voor geen meter tegen katten…

Beantwoorden

19 mei 2021 om 12:06

Beste Picobello3

op de achterkant van het apparaat is het mogelijk om frequentie in te stellen. Ook is het mogelijk om alle frequentie in opvolgende toon hoogte af te spelen. Hierbij zit ook de frequentie waar katten last van hebben.

met vriendelijke groet Tom

Beantwoorden

19 mei 2021 om 14:14
wkwakernaak Gebruiker

Tip voor mensen die ratten met zo’n diervriendelijke rattenval willen vangen: denk goed na wat je gaat doen met een bakje vol levende, pislinke gillende, springende en bijtende rat. Gezellig op de fiets en droppen in het bos? Uiteindelijk gaat zo’n ding in een bak water, en ratten houden het aardig lang vol. Niet heel diervriendelijk dus.

Oh en als je ze te lang in de val laat zitten gaan muizen en ratten vanzelf dood van de stress.

Of heeft @Expert een beter idee?

Beantwoorden

19 mei 2021 om 14:50
Pi-Air77-1 Gebruiker

Heb zelf met zo’n soort val een paar jaar terug enkele muizen gevangen, die keurig levend in het weiland gedropt op pakweg 100 meter van mijn huis. Nooit meer teruggezien.

Beantwoorden

19 mei 2021 om 15:52

Beste wkwakernaak.

Verschillende mensen verschillende wensen.

op het gebied van gif en dodelijke vallen is er genoeg aanbod. bovenstaande wordt aangeboden om zonder een dier dood te maken toch van het probleem af te komen. Zoals Pi-Air77 ook aangeeft het kan op deze manier ook prima.

Ieder zijn eigen oplossing.

Met vriendelijke groet Tom

Beantwoorden

20 mei 2021 om 16:48
wkwakernaak Gebruiker

Ik probeer helemaal niet te beweren dat gif of klemmen de voorkeur zouden hebben, in tegendeel. Gif is rommel en komt in allerlei andere dieren terecht en zorgt voor resistentie. Klemmen werken voor geen meter, een beetje rat trapt daar niet in (muizen wel). Deze diervriendelijke vallen werken bij mij prima, maar een rat is qua vrijlaten echt een ander verhaal dan een muis. Mijn tip was dus vooral: Pas op dat je niet gebeten wordt bij het vrijlaten, die ratten zijn worden echt bloedlink als ze bang/boos zijn. Vandaar dat ik ze zelf met (knock off) val en al in een emmer gooi. En daarom vroeg ik of de @Expert misschien een beter idee had.

Mand.

Beantwoorden

20 mei 2021 om 09:39
Vendetta1 Gebruiker

Is de ongedierte verjager ook voor buiten geschikt?

Beantwoorden

20 mei 2021 om 11:21

Goedemorgen Vendetta,

De verjager laadt zich op door middel van zonne energie en is zeker voor buitengebruik.

Met vriendelijke groet tom

Beantwoorden

20 mei 2021 om 19:12
Vendetta1 Gebruiker

Ik bedoelde de andere verjager die op batterijen/USB werkt. Geldt daarvoor hetzelfde?

Beantwoorden

21 mei 2021 om 08:44

goedemorgen Vendetta,

je mag er van uitgaan dat de apparaten die wij aanbieden allemaal voor buiten geschikt zijn tenzij dit  duidelijk vermeld wordt

Beantwoorden

20 mei 2021 om 14:13
Ive1976 Gebruiker

vraagje, is het correct dat dit maar 50ml is, de prijs en foto doet mij eerder vermoeden dat het om de 250ml versie gaat.

Beantwoorden

20 mei 2021 om 14:42

Hoi Ive,

Dit betreft inderdaad de 250 ml variant. We passen dit direct aan!
Dank voor je alertheid :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.