24 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Huisdieren Snacks & Speeltjes

Huisdieren Snacks & Speeltjes
Een ode aan het huisdier.

Dit is een ode aan het huisdier. Het wezen dat je gezelschap houdt, onvoorwaardelijk liefde geeft, je op de de been houdt en de wacht houdt. Ja, soms zijn ze ook vervelend: hangen ze in de gordijnen, zijn ze net ietsje te waakzaam of is er iets aan flarden gescheurd als je een moment niet opgelet hebt.

Maar hey: aan het einde van de rit zijn ze je beste makker, en je beste makker… daar moet je goed voor zorgen met snacks en speeltjes. Het huisdier, opdat we ze liefhebben. #inslaanmaar

26 februari 2021 om 01:08
No_spirit Gebruiker

Hoi,

Wat voor vulling zit er in die speeltjes hoofden? Zoals bij die tijger?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 10:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi No_spirit,

De vulling is van polyester.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 20:24
No_spirit Gebruiker

Bedankt Bas.

Mijn hond van bijna 7, weet ze soms snel te slopen. Nou ja, vaak binnen aantal minuten. Ze zoekt de naad, vervolgens  trekt ze snel de vulling eruit. Of zeg maar de hersenen van de tijger.

Voor veiligheid  mag ze er alleen een speeltje als ik  erbij zijn. En is het goed te weten dat t polyester is. Niet een spoor van kruimels. Dit legt ze er naast haar neer in plukjes zonder t te eten.

Ook al is t voor even of wat langer… het speeltje is zo schattig.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 06:31
daveweb Gebruiker

Met verzendkosten erbij ben ik toch nog duur uit…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.