17 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Robijn Wasmiddel | 8x 735 Ml

Robijn Wasmiddel | 8x 735 Ml

Wasmiddel inslaan zonder lange rijen, anderhalve meter afstand houden en inkopende zombies. Wel zo fijn.

Specificaties

Merk: Robijn
Type: Wasmiddel | 8x 735 Ml

• Flinke voorraad: 5,8 liter
  • Voor een schone frisse was
  • Kies de beste soort voor jouw kleding

Zwitsal Colour Kenmerken

• Robijn Klein & Krachtig wasmiddel verrijkt met CareSerum houdt kleding lang mooi
  • Met een heerlijke milde Zwitsalgeur!
  • Extra geconcentreerd, dus beter voor het milieu
  • Goed voor 21 wasbeurten
  • Speciaal voor de gekleurde & bonte was
  • Gebruik met Robijn Zwitsal wasverzachter voor het lekkerste resultaat
  • Voor alle 15, 30, 40 en 60 graden was
  • Robijn Vloeibaar Wasmiddel Color met milde Zwitsalgeur heeft een unieke formule die speciaal is ontwikkeld voor de bonte en gekleurde was. Het wasmiddel geeft je wasgoed een heerlijk frisse Zwitsalgeur

Robijn Bright Couture (Stralend Wit)

• Voor stralend witte was
  • Geconcentreerde formule
  • Luxe geur
  • Beschermt je kleding tegen slijtage

Stralend Wit (White)

• Robijn Klein & Krachtig wasmiddel verrijkt met CareSerum houdt kleding lang mooi
  • Verrijkt met CareSerum
  • Speciaal voor de witte was
  • Gebruik met Robijn Jasmijn & Sandelhout wasverzachter voor het lekkerste resultaat
  • Voor alle 15, 30, 40 en 60 graden was

Pink Sensation

• Speciaal voor de gekleurde en bonte was
  • Houdt je kleding schoon, fris en mooi
  • Geschikt voor gebruik op 15, 30, 40 en 60 graden

Gebruiksaanwijzing

• Voor gebruik op 30-40-60℃
  • Lees het wasetiket in de kleding
  • Licht- en donkergekleurd wasgoed niet samen wassen
  • Nieuwe gekleurde kleding eerst apart wassen, of controleren op kleurafgifte
  • Giet de aanbevolen dosering in de waslade of in de doseerbal en doe deze in de trommel
  • Robijn kunt u voor alle textielsoorten gebruiken, behalve voor wol en zijde

Wastips

• Sorteer je kleding op kleur en materiaal
  • Het beste kunnen bij elkaar horende kleurige artikelen bij elkaar gewassen worden om kleurverschil te voorkomen
  • Voorkom dat (licht) gekleurde was samen met witte was gewassen wordt
  • Voor al je kleding geldt dat het langer mooi blijft als je het binnenstebuiten wast. Dan worden je vezels beter beschermd en blijven ze langer intact
  • Gebruik het juiste wasmiddel voor verschillende soorten was
  • Stop je wastrommel niet te vol voor een schone en frisse was
  • Een dopje wasverzachter zorgt voor een beschermend laagje over de vezels van je kleding, waardoor de kleuren langer mooi blijven en de stof minder snel slijt
17 oktober 2020 om 09:02
Chrisowen Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 09:27
J_Sparrow Gebruiker

Yeah right! Cheapest (White) is 7,39 x 8 = 59,12. – 50% = 29,56.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 10:39
Yeron Gebruiker

Weet niet wie jullie ingehuurd hebben om zulke verschrikkelijke negatieve propaganda bulshit te laten gebruiken voor adverteren.

“”maar of je daar nou echt blij van wordt is een tweede punt van aandacht. Met al die rijen, anderhalve meter afstand en inkopende zombies.”"

Werkelijk !!

Mij als klant ben je vanaf nu echt kwijt Ibood.

Het is al allemaal al spannend genoeg, niet zo leuk, maar zulke taal !!!!! Slaat werkelijk alles.

Hufterige advertentie!

Dikke foei !

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 10:53
becool_nl Gebruiker

Inderdaad. Asociaal

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 11:12
hansie17 Gebruiker

Nou, nou, wat een overgevoelige reactie op de standaard door iBood met onderkoelde humor geleverde omschrijvingen. Inkopen doen is in deze tijd toch ook niet echt leuk? En al die met een monddoekje anoniem gemaakte klanten om je heen geeft  toch het idee van een zombie-wereld?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 11:40
tuurvanstrien Gebruiker

Het verbaast mij hoe snel mensen op hun teentjes getrapt zijn. Als je al niet tegen een hip marketingpraatje kan dan zal de rest van je leven nog een zware klus zijn.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 13:06
d.e.r Gebruiker

Waar heb jij het nou over in godsnaam!? want ‘Wasmiddel inslaan zonder lange rijen, anderhalve meter afstand houden en inkopende zombies. Wel zo fijn’ is toch ook zo!?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 20:26
dekuup Gebruiker

??? Iets verkeerd gegeten of zo? iets met azijn?

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 23:43
Moderator Paul Moderator

Het is duidelijk met humor bedoeld. Jammer dat niet iedereen dat ziet en zich persoonlijk aangevallen voelt. Dat is zeker niet de bedoeling van de tekstschrijver geweest.

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:11
alie37 Gebruiker

ik vind de beschrijvingen altijd leuk,niks mis mee met wat humor vooral doorgaan ibood

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 14:36
bambipower Gebruiker

Toch zoveel problemen bij het afrekenen op ibood. Elke keer loop ik tegen een probleem aan.

Ik heb jullie gecontacteerd omdat ik via paypal wel mij bestelling kon afrekenen, maar de bestelling niet doorkomt op ibood. Dus betaald voor iets wat ik wsl niet zal ontvangen.

Kunnen jullie dat even controleren?

Mvg

Beantwoorden

17 oktober 2020 om 20:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bambipower,

Wat vervelend dat je steeds zoveel problemen hebt met het afrekenen. Staat de bestelling inmiddels al wel in je account?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.