25 september 2020 om 00:00
iBOOD

120x Jones Brothers Stay Fresh Koffiecapsules

120x Jones Brothers Koffiecapsules

Genoeg voor 120 bakkies? Da's geen straf(fe koffie). De koffie van Jones Brothers is heerlijk en eerlijk. Kies uit 5 soorten of ga voor de variety box!

Specificaties

Merk: Jones Brothers
Type: Stay Fresh Koffiecapsules
Verpakking: 120 cups

• High quality koffie voor weinig
  • Keuze uit 4 soorten én een mix
  • Voor alle Nespresso-machines

Kenmerken

• Materiaal cups: Kunststof
  • Eerlijke bonen
  • Heerlijke aroma's

THT-datums

• GIGOLO: 1-6-2021
  • NOIR: 1-1-2021 of later (1-5-2021, 1-6-2021)
  • ENIGMA: 31-1-2021
  • ELEVATE: 22-2-2021 of later (1-6-2021)
  • Variety Favourites (mix van Gigolo, Noir, Enigma, Revive, Elevate & Zen decaf): 1-1-2021
25 september 2020 om 08:38
remco66 Gebruiker

Verzendkosten maakt het weer minder interessant, jammer

Beantwoorden

25 september 2020 om 11:58
Hans. Gebruiker

En geen aluminium capsules dus niet ideaal voor je machine…

Beantwoorden

25 september 2020 om 16:11
wim_rotor Gebruiker

Dag Hans,

Oei, waarom zouden plastic/kunststof niet ideaal zijn?

Had eerder al zo’n plastic capsules gekocht, en leek toch te werken. Maar misschien zie ik iets over het hoofd?

Bedankt

Beantwoorden

25 september 2020 om 19:32
flemmy Gebruiker

Ik heb mij eens laten vertellen dat Nespresso de mesjes die de gaten maken in de capsules, minder scherp/sterk heeft gemaakt toen zij het monopoly op Nespresso-capsules kwijtraakten. Andere fabrikanten konden toen ook capsules gaan maken, maar níét van aluminium. Vandaar de plastic cupjes. In oudere machines (van voor die aanpassing) gaat het dus vaak prima met cupjes van ander materiaal, maar nieuwere machines worden daar niet heel blij van. Bij mij helaas ook het geval; met cupjes van andere merken/materialen komt er een heel sneu straaltje koffie uit de machine en hoor je dat ‘ie het zwaar heeft. De aluminium capsules van DE werken echter weer prima. Maar, mocht het anders zijn laat ik me graag corrigeren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.