2 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

11 Gillette Fusion5 Proshield Navulmesjes

11 Gillette Fusion5 Proshield Navulmesjes

Ga voor meer comfort en minder irritatie met deze Gillette navulmesjes. Vandaag bestel je, jawel, 11 mesjes!

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Proshield Navulmesjes
Aantal: 11 stuks 

• Lubrastrip indicator
  • Met 5 anti-frictiemesjes
  • Past op alle Fusion5 en Fusion5 Power scheersystemen

Kenmerken

• Beschermende strips voor en achter de mesjes
  • Strips beschermen tegen irritatie tijdens het scheren
  • Precisietrimmer aan de achterkant voor een nauwkeurige afwerking 
  • Microkam helpt stoppels naar de mesjes te geleiden
  • Verbeterde Lubrastrip met meer smeermiddelen (vs. Fusion 5)
  • Met 1 navulmesje kun je je ongeveer een maand lang scheren
  • Passen op alle Fusion5 en Fusion5 Power scheersystemen
2 augustus 2020 om 11:01
TonsilStone Gebruiker

Nooit meer dit merk voor mij nadat ze stopte met sponsoring van Veronica Inside. Hypocriet bedrijf.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 11:40
ML2015 Gebruiker

@TonsilStone, ik begreep dat de alarmbellen op het hoofdkantoor van Procter & Gamble (de moeder van Gillette) zijn afgegaan nadat de directie jouw bericht heeft gelezen. Men heeft direct de opdracht gegeven aan het PR team om aan “damage control” te doen. Men gaat onmiddellijk met van der Gijp en Derksen in gesprek en ze zullen ook in alle nationale dagbladen een excuses plaatsen. Op de voorpagina welteverstaan! Ook zal men de komende 10 jaar het exorbitante salaris van die twee heren op zich nemen en een speciale “Veronica Inside” edition van de scheermesjes uitbrengen.

Bij Procter & Gamble hoopt men dat je tot inkeer komt en nu niet besluit om ook de zustermerken van Gillette te boycotten: Braun, Duracell, Oral-B, Pampers, Max Factor en nog vele anderen. Het  bedrijf zou wel kunnen omvallen namelijk.

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 12:40
adnanticus Gebruiker

hahaha man man man….

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 22:21
TonsilStone Gebruiker

Weet je ook welke dagbladen? Ms weten ze niet dat ik het ook op Facebook heb gezet, dan komt het ms ook op het journaal. X

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.