1 juli 2020 om 00:00
iBOOD

De Koffiejongens Cups | 90 Stuks | Ristretto of Lungo

De Koffiejongens Cups (90 Stuks)

Een vers bakkie koffie zou het achtste wereldwonder moeten zijn. Helemaal als dat bakkie met de cups van De Koffiejongens is bereid. Met passie kiezen zij alleen de allerbeste koffiebonen, speciaal voor jou!

Specificaties

Merk: De Koffiejongens 
Type: Ristretto of lungo cups
Aantal: 9 x 10 cups
THT: november 2021

• 100% arabica bonen
  • Zorgvuldig brandproces
  • Voor alle Nespresso geschikte machines

Ristretto 

• Stevige ristretto
  • Smaak van rauwe cacao met een accent van specerijen
  • Bonen: 100% arabica
  • Herkomst bonen: Brazilië, Colombia, Peru, Vietnam
  • Duurzaam: Rainforest Alliance
  • Branding: Donker
  • Intensiteit: 11/12
  • 25 ml

Lungo

• Bonen: 100% arabica
  • Herkomst bonen: Honduras, Mexico
  • Duurzaam: UTZ
  • Branding: Medium
  • Intensiteit: 4/12
  • 110 ml
1 juli 2020 om 00:26
robster_ Gebruiker

Van welk materiaal zijn de cups gemaakt?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:00
pimmm Gebruiker

Ik denk nog die van plastic, deze blijven ze ook aanbieden helaas.. Anders was het zeker het overwegen waard

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:46
Moderator Dimitri Moderator

Goedemorgen robster_

Ik vraag het voor je na!

Beantwoorden

1 juli 2020 om 07:59
RobCanters Gebruiker

Ik wacht dan ook even. Plastic cups slopen je machine.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:41
cormans Gebruiker

Niet als, zoals bij deze cup’s, de voor en achterzijde (waar ze doorgeprikt worden) van aluminium zijn.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:22
Moderator Bas iBOOD Moderator

De Koffiejongens formuleren het als volgt:

Daarom gebruiken wij nu cups met een aluminium kern. 100% luchtdicht, 100% verse koffie. Maar, eerlijk is eerlijk: aluminium is niet het beste materiaal voor het milieu. Het kost betrekkelijk veel energie om aluminium te maken én het blijft eeuwig bestaan. Plastic is een materiaal dat minder belastend is voor het milieu. Daarom beperken we het gebruik van aluminium tot het minimum: onze cups bestaan voor zo’n 5% uit aluminium. De rest is plastic.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:51
Herr Herzeleid Gebruiker

Ik heb een krups machine die automatisch perforeert. DE cups zijn al een ramp. L’or en nespresso cups gaan prima. Iemand ervaring met deze cups icm een machine die automatisch perforeert?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:38
Flipje52 Gebruiker

Ik weet dat de kitchenaid machine problemen heeft met B merken,  en als er maar 5% aluminium in zit verwacht ik dat ik problemen ga krijgen.  Ik sla deze deal maar over helaas

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:18
Tino69 Gebruiker

Voor alle Nespresso geschikte machines?, klopt dus niet he, heb een Nespresso machine met pads, passen deze dus helemaal niet in ;-)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:33
wallagh Gebruiker

typisch zo’n deal die verknald wordt door de portkosten.

Kostprijs per cup is ongeveer interessant ZONDER de porto. Maar met de porto erbij (bijna 7 cent extra per cupje), niet meer interessant.  Daar zou iBood (of de leverancier van het product) toch echt iets op moeten vinden.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 15:32
sardonis1973 Gebruiker

Dan moet je een veelvoud van 90 cups bestellen.  Verzendkosten blijven bij afname meer hetzelfde.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 22:17
elianmars Gebruiker

Ik ben dik tevreden met deze cupjes. Het doorlopen duurt iets langer dan bij de Nespresso cups, verder niks mis mee.

Alleen jammer dat de laatste tijd de.espresso niet meer wordt aangeboden. Die vind ik het lekkerst.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.