1 november 2018 om 00:00
iBOOD

10 Oral-B Precision Clean Opzetborstels

10x Oral-B Precision Clean

Staan de haren van jouw tandenborstel alle kanten op behalve de juiste? Juist, hoog tijd om je afgeragde borsteltje te verwisselen voor een fris, nieuw exemplaar.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Precision Clean Opzetborstels
Aantal: 10 stuks (8 + 2)

• Voor alle Oral-B borstels* 
  • Verwijdert tot 5x meer tandplak
  • Geïnspireerd op tandartsinstrumenten

*Geschikt voor alle Oral-B elektrische tandenborstels, met uitzondering van de Oral-B Sonic/Pulsonic.

1 november 2018 om 00:09
Hartenboer Gebruiker

Foedkoper bij bol.com en sneller in huis….

Oral-B Precision Clean 8 + 2 Stuks opzetborstels – Universeel https://www.bol.com/nl/p/-/9000000010993778

Beantwoorden

1 november 2018 om 00:21
dune2000 Gebruiker

Amazon nog goedkoper, zaterdag in huis https://www.amazon.de/Oral-B-Precision-Clean-Aufsteckb%C3%BCrsten-2er-Pack/dp/B01JAA8XQ8/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1541028103&sr=8-3&keywords=oral+b+precision+clean+b%C3%BCrsten

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:13
Moderator Tom Moderator

Dag Hartenboer & dune

sterk gezien.
Ik geef het alleszins door aan iBOOD!

#WordtVervolgd

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:18
Moderator Paul Moderator

@Hartenboer 
Als je 2 setjes koopt ben je bij iBOOD goedkoper uit :)

@dune2000 
€26,83 + €2,20 voor verzending of €23,29 + €7,99 voor verzending is in beide gevallen duurder dan de iBOOD dealprijs inclusief verzending. Bovendien lees ik “Ontvang het 9 - 17 nov.” en dat is wat anders dan zaterdag in huis. Zie ik iets over het hoofd?

Beantwoorden

1 november 2018 om 01:31
Hartenboer Gebruiker

@paul als ik contact opneem met bol.com en vraag wat de korting word als ik er 100 koop word het vast weer goedkoper dan hier :)

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:08
Ben_Reniers Gebruiker

Akkoord met Hartenboer, koop ik wel gewoon één setje op Bol of Amazon. Ik vind dit geen goede ibood aanbieding.

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:50
gschaeps Gebruiker

Ibood begint een steeds meer te vertrouwen op de naïviteit van haar klanten! Jullie zijn nog zelden de goedkoopste, de ziel is eruit bij IBOOD. €5,95 verzendkosten voor een brievenbuspakketje? Kom op zeg!

Beantwoorden

1 november 2018 om 07:55
PParos Gebruiker

Ik heb deze de vorige keer besteld, maar door de dikte van de verpakking past deze niet in een normale brievenbus.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt inderdaad, Pparos.

De verpakking is te groot om via de brievenbuspost te versturen, daarom worden deze Oral-B opzetborsteltjes via de normale pakketpost (met dito verzendtarief) verzonden.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:47
berger1986 Gebruiker

Ik wil bestellen via de app, maar kan weer niet betalen via bancontactapp. Nog mensen met dit probleem? Want zonder die mogelijkheid vind ik de ibood app vrij waardeloos.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:57

Hoi berger,

Er wordt op dit moment nog hard gewerkt aan het oplossen van dit probleem. Helaas duurt dit iets langer dan gepland.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:24
Gordon Shumway Gebruiker

Deze “Precision Clean” lijkt als 2 druppels op de Flexisoft die ik momenteel gebruik (en bijna op zijn). Weet een Expert/Moderator het verschil of zijn ze hetzelfde?

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:53

Hoi Gordon Shumway,

In hoeverre ik heb kunnen achterhalen is Precision Clean de nieuwe naam van wat vroeger Flexisoft borstels waren.

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:32
Gordon Shumway Gebruiker

Ok. Dankjewel. Twee sets besteld!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.