28 september 2018 om 00:00
iBOOD

2x Dettol Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset

2x Dettol Foam Zeepdispenser Starterset

Houd je handen schoon en fris met een duopack van Dettols zeepdispenser met navulling!

Specificaties

Merk: Dettol
Type: Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset
Aantal: 2 stuks

• Automatische dispenser
  • Herkent je handen
  • Met Aloë Vera navulling

100% hygiënische mousse met hydraterende Aloë Vera
Gemakkelijk en handig in het gebruik
Helpt tegen de verspreiding van bacteriën
Lokaliseert automatisch uw handen

Inhoud
2x Zeepdispenser
2x Aloë Vera navulling (200 ml)

28 september 2018 om 07:34
clifdon Gebruiker

Welke batterijen moeten hierin? En hoe lang gaan ze mee op een set bayterijen?

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen clifdon,

Bij een eerdere deal heb ik kunnen vinden dat er 4x AA batterijen in moeten. Hoe lang ze meegaan op een set batterijen heb ik zo niet kunnen vinden. Misschien zijn er forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:10
sturky1 Gebruiker

er gaan 2 batterijen in type AA en ik heb er al een halfjaar plezier van en nog niet 1 x de batterijen vervangen

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:20
d.e.r Gebruiker

4 x AA en gaan (bij mij) dik een jaar mee (gemiddeld 3 tot 4 x per dag gebruik)

Hou er rekening mee dat de navullligen zo goed als alleen online te bestellen zijn.. en om het dan interessant te houden moet je er ‘veel’ bestellen om de verzendkosten eruit te halen.

Ik heb btw nog geen alternatieve foam navullingen kunnen vinden.

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:23
Francoisr Gebruiker

Hier bij de “Alvo” nog wel te verkrijgen. In Tessenderlo op de zondagse zwarte markt ook nog in overvloed verkrijgbaar.

Beantwoorden

28 september 2018 om 12:18
Yzord Gebruiker

Ik zou toch zweren dan het vier keer AAA’s zijn daar ik deze deal laatst heb besteld.

Beantwoorden

28 september 2018 om 13:08
roedie72 Gebruiker

Onzin. De navullingen liggen gewoon bij het kruitvat in de schappen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:45
luysterman Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:24
Zjel Gebruiker

Ben je hier zeker van? Deze set omvat 2 dispensers…

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:23
theodouma Gebruiker

Is dit de oude versie waar je ook andere soorten zeep in kan stoppen, of de nieuwe versie waar je enkel de speciaalgevormde navulverpakkingen op kan gebruiken?

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen theodouma,

Op youtube zijn wel filmpjes te vinden hoe je deze eventueel kunt navullen. Of het om een oude of nieuwe versie gaat durf ik niet te zeggen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:38
theodouma Gebruiker

Je hebt van Dettol twee soorten dispensers. Het nieuwe type die werkt met navulpotten die bovenop de dispenser geplaatst moeten worden ([url=https://www.voordeelmuis.nl/img/gif/1352/1352392.gif]voorbeeld[/url]) Hier zit je dus vast aan de originele Dettol navullingen vanwege de heel specifieke vorm van de navulflacons; de navulflacon is immers ook het reservior.

De oude versie daar zit een vast reservoir in. De navulingen hiervoor zijn zakjes die je in het reservoir giet ([url=https://www.etos.nl/binaries/content/gallery/etos/verzorging/dettolfoammagic/dettol-navulling.png]voorbeeld[/url]) Hierdoor ben je vrij in de keuze wat je in het reservoir giet.

Ik zoek het oude type, dus waar je vrij bent in wat je in het reservoir kunt plaatsen, in plaats van de nieuwe versie met de dure en zeer gelimiteerde navulflacons.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:57
ebiegel Gebruiker

Klopt niet. Hier giet je foam vloeistof in uit een navulverpakking. Vaak in de aanbieding 1 plus 1 gratis is 400 ml voor 2 euro. Je kunt deze ook per liter  of 5 liter kopen van een ander merk.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:28
Moderator Niek Moderator

Ik ga even navragen of dit de oude of de nieuwe versie is.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

28 september 2018 om 21:02
Bzzie Gebruiker

Beste Niek,

Ik wacht nog met smart op je antwoord. De tijd tikt. Weet je al meer??

Beantwoorden

28 september 2018 om 23:00
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Bzzie,

Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen of het hier om het oude of nieuwe type gaat. Ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden voor 0:00. Mocht dat niet lukken, dan kan ik het antwoord ook na het weekend nog plaatsen. Dan kun je hem eerst bestellen en indien nodig maandag je bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:05
EmmyDaems Gebruiker

Wij hebben sinds vorig jaar februari zo een toestel in het wc staan. 1x hervult en nog steeds dezelfde batterijen. wijzelf vinden het handig dat er ineens schuim uitkomt, zodar je je handen kan wassen zonder onder de kraan te steken. Enkel de handen nog afspoelen en afdrogen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EmmyDaems,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:13
Lunatic69 Gebruiker

Spijtig dat deze promotie duurder is dan bij de drogist om de hoek alleen omdat de verzendkosten zo hoog zijn, anders zou het een goede promo geweest zijn.

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lunatic69,

Als je deze deal ergens anders goedkoper hebt gevonden, dan mag je dit delen met een link :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:18
nielsdamen1984 Gebruiker

Let wel op dat de navullingen op steeds minder plekken en in minder geuren beschikbaar zijn, lijkt alsof deze variant er uit gaat.

Beantwoorden

28 september 2018 om 13:10
roedie72 Gebruiker

Dat wordt iedere keer gezegd als deze aanbieding online staat maar ze zijn gewoon bij het kruitvat te koop.

Beantwoorden

28 september 2018 om 13:52
Konijn80 Gebruiker

Wat is het verschil (behalve aantal stuks) tussen deze en die het kruidvat aanbiedt?

https://www.kruidvat.nl/dettol-no-touch-automatische-zeepdispenser/p/3666090

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:51
Moderator Jelle Moderator

De versie van de Kruidvat geeft heel weinig info dus lastig met elkaar te vergelijken.

In ieder geval is deze aanbieding dus goedkoper.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 22:36
theodouma Gebruiker

Bij de Kruidvatversie moet je (dure) navulflacons halen die je in de dispenser klikt. De flacon is tevens het reservoir, dus je zit echt vast aan navullingen van Dettol zelf. Je kan de flacon immers niet hervullen.  De versie van Ibood lijkt een vast reservoir te hebben waar je gewoon ieder soort zeep/vloeistof in kunt gieten/

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:24
Reginald52 Gebruiker

Ik heb wel al zeker 5 x proberen te bestellen maar het lukt niet, wat nu?

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:27
Reginald52 Gebruiker

Hopelijk is het nu geen 5x van mijn rekening!!!

Beantwoorden

28 september 2018 om 16:47
Moderator Jelle Moderator

Beste Reginald52,

Ik kan ze gewoon in mijn winkelmandje leggen.

Welke melding krijg je?

Heb je al eens geprobeerd uit te loggen en in te loggen?

Probeer anders met een andere browser in te loggen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.