30 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

2x Dettol Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset

2x Dettol Foam Zeepdispenser Starterset

Houd je handen schoon en fris met een duopack van Dettols zeepdispenser met navulling!

Specificaties

Merk: Dettol
Type: Foam Magic Auto Zeepdispenser Starterset
Aantal: 2 stuks

• Automatische dispenser
  • Herkent je handen
  • Met Aloë Vera navulling

100% hygiënische mousse met hydraterende Aloë Vera
Gemakkelijk en handig in het gebruik
Helpt tegen de verspreiding van bacteriën
Lokaliseert automatisch uw handen

Inhoud
2x Zeepdispenser
2x Aloë Vera navulling (200 ml)

30 augustus 2018 om 04:21
mail2jamgem Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 06:27
Pl0xs Gebruiker

*snap*

Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 08:12
Kris077 Gebruiker

*snap*

Bij bol.com https://www.bol.com/nl/p/2-x-dettol-foam-magic-automatische-zeepdispenser-starter-aloe-vera-navulling-200ml/9200000096364942

zie ik 2 stuks voor 23,99 inclusief transport dan is deze deal toch nog net iets goedkoper

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 09:47
vman26 Gebruiker

Maar zou je kijken naar 123Schoon: https://www.123schoon.nl/Dettol-Foam-Magic-Automatische-Zeepdispenser-Starter-Aloe-Vera-Navulling-200ml-i4058.html

Dan zijn ze per stuk 9.95. 9.95*2=19.90 + 2.95 verzending = totaal van 22.85

Actie van iBood is 16.95 voor 2. Verzending erbij tellen = totaal van 22.90

Het is dubbeltjes werk, maar blijft vreemd dat ze dan een actie voeren van 60 euro naar 16.95

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 08:19
koenvanamersfoort Gebruiker

Of het een slechte deal is geen idee? Dat het makkelijk is en goed werkt kan ik wel iets over zeggen. Mijn vrouw kwam hier een half jaar geleden mee aanzetten. Ik dacht gelijk dat het weer weggegooid geld was omdat ze wel eens vaker met troep aan komt zetten. Dit ding werkt prima en de vulling gaat behoorlijk lang mee. Het is echter een stuk duurder dan gewone zeep. Hier heb ik wat op gevonden door hele goedkope vloeibare navulling zeep (1 deel) te mengen met water (1 tot 2 delen). De zeep is dan van de juiste vloeibaarheid en werkt prima.

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 08:55
Kris077 Gebruiker

Bedankt Koen, kan je me zeggen hoe de zeep er precies uitgaat, dus via de dispenser maar ik dacht dat deze een batterij of dergelijke nodig had?

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 21:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Kris077,

Hij werkt inderdaad op batterijen :-)

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 08:56
andyvermeulen Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 09:06
d.e.r Gebruiker

Let op de navullingen zijn enkel nog maar online te bestellen, wil dat prijstechnisch interessant zijn (want 2 bestellen voor bv 5 euro en dan 3,95 verzendkosten betalen lijkt mij niet echt interessant) dus moet je er 15 of meer bestellen voor gratis verzenden.

*snap*

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Alle feedback m.b.t. de HUNT nemen we ter harte, maar heb ik hier even weggehaald. Graag on-topic blijven, zodat het voor iedereen die interesse heeft in deze zeepdispenser overzichtelijk blijft :-)

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 09:31
solliee Gebruiker

Sorry bas net niet gezien ;)

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het is je vergeven, ook jij bedankt voor je feedback :-)

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 10:23
Armada Gebruiker

Duur en zeer regelmatig te gebruiken. De zeep verhard vrij snel en dan krijg je een verstopping en kan je gaan peuteren. Was destijds zonder meer een miskoop.

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 11:43
bnskampen Gebruiker

“Door regelmatig je handen te wassen zorg je ervoor dat je handen schoon worden. Zo voorkom je dat de bacteriën op je handen waar je ziek van kunt worden zich verspreiden. Was daarom je handen bijvoorbeeld; vóór het eten klaarmaken, vóór het eten, na het toilet bezoek, na contact met dieren, na het buiten spelen, bij het verzorgen van een zieke of op het werk. “

Moet goed komen, toch?

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 15:23
Armada Gebruiker

Komt zeker goed als je de ganse dag een dispenser meezeult. Maar anderzijds is deze steriele manier van leven een regelrechte aanslag op het immuunsysteem. Toch een mooi promotietekstje voor Dettol. Dit verdient een fikse korting bovenop!

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 19:16
jannus57 Gebruiker

Woj gebruiken deze apparaten nu al bijna een jaar. Was ook pessimistisch maar niets is minder waar. Ze werken goed en zijn super handig in gebruik. De originele zeep is regelmatig in de aanbieding bij kruidvat of blokker of dit soort winkels. Wij hebben toen 10 navullingen gekocht voor 10 euro, koopje dus. Van verharding van de zeep in de uitloop hebben wij nooit last gehad. Batterijen zitten er nog steeds van t begin in, dus ook prima. Samenvatting: prima apparaat en handig en zuinig in gebruik.

Beantwoorden

30 augustus 2018 om 21:02
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jannus57,

Bedankt voor het delen van je ervaringen en de extra informatie :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.