28 juli 2018 om 00:00
iBOOD

10x Oral-B Precision Clean Opzetborstel

10x Oral-B Precision Clean

Staan de haren van jouw tandenborstel alle kanten op behalve de juiste? Juist, hoog tijd om je afgeragde borsteltje te verwisselen voor een fris, nieuw exemplaar.

Specificaties

Merk: Oral-B
Type: Precision Clean Opzetborstels
Aantal: 10 stuks (8 + 2)

• Voor alle Oral-B borstels* 
  • Verwijdert tot 5x meer tandplak
  • Geïnspireerd op tandartsinstrumenten

*Geschikt voor alle Oral-B elektrische tandenborstels, met uitzondering van de Oral-B Sonic/Pulsonic.

28 juli 2018 om 00:13
Tembelis Gebruiker

Wanneer gaan jullie de verzendkosten, nu eens naar het te verzenden product, belasten? Dit past in een bubbel (luchtkussen) envelop……? :(

Beantwoorden

28 juli 2018 om 00:45
franssie01 Gebruiker

Met verzendkosten erbij kan je ze inderdaad beter bij bol.com bestellen en dan zijn ze er morgen in plaats van ooit een keer. Dit is geen aanbieding.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 01:23
Moderator Paul Moderator

Als je meer dan 1x de deal neemt, of combineert met ander dagdeals of flashsaledeals, ben je bij iBOOD goedkoper uit. En “ooit een keer” valt best mee. De verwachte verzenddatum is 31 juli.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 17:27
gdisselkoen Gebruiker

Beetje een kansloos antwoord. Verzendkosten bij deze aanbieding zijn gewoon te hoog waardoor het geen interessante aanbieding is. Bij diverse webshops en winkels kun je ze goedkoper krijgen. Doe wat aan de hoge verzendkosten.

Beantwoorden

28 juli 2018 om 07:50
Wing Gebruiker
28 juli 2018 om 09:04
edwinteems Gebruiker

Toevallig van de week idd besteld bij tandenborstel.com. Was € 23,90 kwijt. Wie gaat er nou meerdere setjes bestellen? Het zijn al 10 opzetkopjes..

Beantwoorden

28 juli 2018 om 09:17
PeterVanSteen Gebruiker

Kroostrijke gezinnen waarschijnlijk ;-)

Beantwoorden

28 juli 2018 om 13:30
Moderator Jim Moderator

Misschien bij heeeeeeel grote gezinnen :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2018 om 10:42
cs2013 Gebruiker

Beste IBOOD,

Tja zoals eerder op de site al aangegeven niet echt een aanbieding. Ik heb uiteindelijk toch nu bij BOL.com besteld omdat ik daar zelfs nog extra goedkoper uit kon zijn, maar buiten de airmails zou het op 24,50 komen en verder gratis verzonden, en achteraf betalen. Bij jullie komt deze op 19,95+5,95=25,90 dus 1,40 duurder en dan idd maar hopen dat je ook daadwerkelijk verzend op 30 juli. AL mij laatste 3 bestellingen zijn altijd uitgesteld met verzenden !. Advies is toch beter eerst te kijken naar andere “”concurenten” met hun aanbiedingen voordat je zelf een “slechtere” deal plaatst. Ook de verzendkosten zouden idd anders kunnen. Tja en als je zoals hierboven vermeld door andere aantallen af te nemen een betere deal krijgt,zou je ALLEEN deze moeten aanbieden.

Afwachtend op beter deals in de toekomst.

Met vriendelijke groet,

M. vd Broek

Beantwoorden

28 juli 2018 om 11:29
trons Gebruiker

Inderdaad die verzendkosten toch altijd, je gaat me niet wijs maken dat een grootverzender als iBOOD geen lage tarieven krijgt wegens grote afname van verzending, en dan zo’n hoog verzendtarief voor iets wat inderdaad in een padded envelope past… Nee, dat is gewoon verdoken extra winst… Ook heel dikwijls de reden dat ik iets niet koop hier, die extra 6 euro die ze er achter aan pinnen…

Beantwoorden

28 juli 2018 om 13:42
erikfolkers Gebruiker
28 juli 2018 om 13:53
Moderator Jim Moderator

Hi ErikFolkers!

Ik gok dat deze deal vooral is bedoeld als ‘extra’ deal voor de homepage deal (de tandenborstel). Daar wordt deze deal ook als ‘Extra’ genoemd. Je betaalt in dat geval maar één keer verzendkosten, waardoor iBOOD weer goedkoper is dan de blauwe bol :-)

Ook omdat iBOOD in het weekend helaas niet aanwezig is, verwacht ik geen prijsaanpassing.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:39
Moderator Lex Moderator

En daarnaast is de deal bij de Wehkamp uitverkocht, dus heb je niet zoveel aan die aanbieding ;)

Gr, Lex

Beantwoorden

28 juli 2018 om 15:25
JaB053 Gebruiker

Ook bij de Mediamarkt voor dezelfde prijs in de winkel

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_oral-b-precision-clean-8-2-stuks-1139926.html

Deze kleine koopjes zo’n niet interessant,  ik pas

Edited by: Lex
Link aangepast omdat alleen links naar exact hetzelfde artikel toegestaan zijn (Links naar zoekopdrachten binnen een webstore niet)

Daarnaast is het volgens mij nu bij iBOOD nog steeds 9 cent goedkoper, of voor de mensen met een gratis verzenden coupon toch nog een heel stuk goedkoper.
Ook als je meerdere pakken zou kopen, of deze deal combineert met andere deals ben je goedkoper uit bij iBOOD omdat je dan maar 1 keer verzendkosten betaald

Beantwoorden

28 juli 2018 om 17:18
Tommie-1988 Gebruiker

Ik ben vooral benieuwd wanneer ik iets ga horen van de annulering van mijn bestelling… Heb al eens gebeld en toen is mij medegedeeld dat het wel goed ging komen. Dat snap ik, maar wanneer gaat dat dan zijn? Nog altijd geen melding van PayPal over een terugbetaling…

Beantwoorden

28 juli 2018 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Tommie-1988,

Wat vervelend dat je nog steeds zit te wachten op een annulering. Heb je een bestelnummer voor mij? Dan geef ik het even door aan de klantenservice zodat dit na het weekend opgepakt kan worden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.