26 juni 2018 om 00:00
iBOOD

10x Gillette Fusion Power Scheermesje

10x Gillette Fusion Power Scheermesje

Deze mesjes zijn het beste zwaard voor je baard.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion Power scheermesjes (10-pack)

• 5 mesjes per blad
  • Met precisie-trimmer
  • Werkt op elk Fusion scheermes

Check hier met welke houders de mesjes compatible zijn.

26 juni 2018 om 07:18
Crushman Gebruiker

zijn dit originele ? normaal achtpak voor 50 €

Beantwoorden

26 juni 2018 om 07:50
grun Gebruiker

Acht voor 50? Dat is de adviesprijs, in het echt betaal je minder. AH of Etos heeft wel eens aanbiedingen van 12 voor 29,95. Dan is deze Ibood helemaal zo gek nog niet.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn inderdaad originele Gillette Fusion Power scheermesjes!

Beantwoorden

26 juni 2018 om 12:39
chinless Gebruiker

Je moet waarschijnlijk wel Turks of Russisch kunnen lezen om de verpakking te begrijpen.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 16:06

Dat is niet nodig hoor, chinless. De verpakking is Engelstalig, ik heb er zelfs enkele Nederlandse woorden op kunnen vinden :-)

Beantwoorden

26 juni 2018 om 07:49
wiffi Gebruiker

ik zou graag eentje willen bestellen maar lukt niet pfff

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:18

Wat gaat er mis, wiffi?

Zou je onderstaande punten willen proberen? Deze lossen de meeste bestelproblemen op.

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten

- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

26 juni 2018 om 10:11
Marietje2212 Gebruiker

Al 2 keer besteld en mijn betalingsgegevens ingegeven, maar kom dan terug op het gegevens scherm. Ik zie niks bij mijn bestellingen, maar hoop wel dat het geld niet 2x van de rekening is :-(

Beantwoorden

26 juni 2018 om 10:54

Ik zie dat er op dit moment nog geen bestelling is doorgekomen en het geld dus niet wordt afgeschreven, Marietje. Heb je bovengenoemde punten al geprobeerd om dit probleem op te lossen?

Beantwoorden

26 juni 2018 om 07:53
avtwel Gebruiker

Leuk verjaardags cadeau ibood, gratis veezenden tot en met 27-6. Melding ongeldige code.

Dode mussen hoef ik niet als cadeau????

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:16

Een dode mus is inderdaad geen mooi cadeau, avtwel!

Zou je de ontvangen mail, met daarin de code, willen doorsturen naar webcare@ibood.nl met daarbij een korte uitleg van het probleem? Dan pakken mijn collega’s dit graag verder voor je op!

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:49
ib0d Gebruiker

Exact het zelfde hier, krijg je een code vind je het juiste moment, jammer dan, inderdaad men wordt blij gemaakt met een dode mus.

Mail verstuurd.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 08:21
thundercloud Gebruiker

Ik ben eigenlijk een beetje pissig, gisteren een zelfde/vergelijkbare aanbieding via iBood gekocht van 7 mesjes en een houder voor 17,95 exclusief verzenden. Nu, een dag later, had  ik dus drie mesjes extra kunnen hebben voor 2 euro meer. En een houder, het dure woord wat men in de aanbieding gebruikte is “scheersysteem”‘,  heb ik zelf al plenty. Voel me toch een beetje misleid nu, bestellen doe ik dus niet meer. Bedankt ????

Beantwoorden

26 juni 2018 om 08:55
wijdbeens Gebruiker

Dat was proglide (die heb ik ook besteld.)

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:18

Hoi thundercloud,

Mocht je een voorkeur hebben voor deze deal, dan kun je altijd deze deal scoren en vervolgens jouw vorige bestelling kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD” (tot het moment dat we beginnen met het inpakken van je bestelling).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:30
JACvanderLinden Gebruiker
26 juni 2018 om 10:12
thundercloud Gebruiker

Graag, dat ga ik doen. Dank voor de reactie.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 10:54

Helemaal prima, thundercloud! Uiteraard graag gedaan.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:36
delft01 Gebruiker

Begrijp ik het goed, zit er geen houder bij?

Beantwoorden

26 juni 2018 om 10:56

Dat klopt inderdaad. We leveren bij deze deal geen houder mee.

We hebben momenteel wel een deal (met een net wat ander mesje) online staan mét houder: Nederland | België.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 09:51
JACvanderLinden Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 10:10
Voodoo077 Gebruiker

Waar zit hem het verschil tussen deze “power” en de gewone?
Ik zie ook nog de ProGlide en ProShield bij Gilette maar zijn blijkbaar onderling compatibel.

De shield is duidelijk want zit extra bescherming maar die ander? Zie ik weinig verschil in…

Beantwoorden

26 juni 2018 om 11:20
maupie74 Gebruiker

Hier ook problemen met bestellen..

Betaling is gelukt. Alleen zie ik de bestelling nergens terug..

Beantwoorden

26 juni 2018 om 12:02

Hoi Maurice,

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen. Als het goed is heb je inmiddels ook een bevestigingsmail ontvangen. Als je deze niet hebt gehad, laat het dan zeker even horen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

26 juni 2018 om 19:14
muadib Gebruiker

Beste mode rator,

Heb zojuist 2×10 stuks besteld maar tot mijn verbazing betaal ik dan 2x verzendkosten. Klopt dat wel?

Beantwoorden

26 juni 2018 om 19:56
Moderator Niek Moderator

Goedenavond muadib,

Bij twee stuks of meer veranderen de verzendkosten automatisch naar €5,95. Dit heeft te maken met de leveromvang, het past dan niet meer in een brievenbus envelop.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 19:59
HansvanderLee Gebruiker

Dag Niek,

Ik heb er ook 2 besteld, ik kan me niet voorstellen dat er geen 2 stuks passen in een brievenbusdoosje.

Groet,  Hans

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:14
spaanmarino16 Gebruiker

Hi,

Ik probeer er eentje te bestellen en heb een coupon code van €5,- korting. Na bestellen staat er netje de €17,90. Maar als ik  via iDeal doorverwezen ben naar mijn bank staat er €22.90

Waar gaat dit fout?

Groet Jeroen

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:46
Moderator Paul Moderator

Heb je na het activeren van de code nog een wijziging aangebracht in de bestelling? Dat zal de code bij de 2e poging niet meer meegeteld zijn. Als een bestelling wordt afgebroken of onderbroken, houdt het systeem de code tijdelijk vast om na enige tijd weer vrij te geven. De code kan daarna alsnog gebruikt worden.

Er is helaas geen mogelijkheid om de code achteraf te verrekenen met de geplaatste bestelling.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:21
snj Gebruiker

Bij Colruyt (laagste prijs garantie) betaal je momenteel in promotie 52.04€/12st of 4.34€/st. Ik heb 4 pakjes gekocht (zonder problemen) dwz 2.14€/stuk inclusief verzending. Leek me dus een goede aanbieding! Ik heb trouwens geen handleiding nodig (noch in het Engels, Turks of Russisch,  noch in het Nederlands) om te weten hoe ik die moet gebruiken! Als ze niet werken moet je gewoon dichter bij je scheermes gaan staan! ;-)

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:49
Moderator Paul Moderator

Een prijsvergelijking is alleen geldig als er een directe link bij geplaatst wordt. Zonder link is het voor een moderator of medeforummer niet na te gaan of het om exact hetzelfde type mesjes gaat: namelijk Fusion Power.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:29
Nicohoofwijk Gebruiker

wat een smerige bedoeling.

wel 1 setje versturen met 2,95 verzendkosten,maar geen 3 setjes kunnen bestellen.

Al vele jaren lid en al veel gekocht,maar heb nu mijn bedenkingen,

Zelfde geldt voor de led armaturen, bij Hornbach nog goedkoper dan bij I-Bood !!!

Beantwoorden

26 juni 2018 om 21:51
Moderator Paul Moderator

Het is wel degelijk mogelijk om 3 setjes in een bestelling te plaatsen. Misschien had je al 2 sets in de winkelmand, dan overschrijd je met 3 extra sets het maximum van 4 stuks per bestelling.

Oplossing: de scheermesjes uit de winkelmand verwijderen en daarna 3 stuks toevoegen.

Als de LED armaturen elders goedkoper zijn, dan graag een directe link in het betreffende forumtopic plaatsen om dat aan te tonen. Specificaties kunnen verschillend zijn. En bij iBOOD krijg je 2 stuks voor de dealprijs.

Beantwoorden

26 juni 2018 om 23:00
Nicohoofwijk Gebruiker

U hebt gelijk,zal nog eens proberen.

mijn excuus.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.