27 mei 2018 om 00:00
iBOOD

120 Koffiejongens Nespresso Capsules | Espresso of Ristretto

120 Koffiejongens Nespresso Capsules

Van je eerste kopje om 08:15 tot shot #8 voor die ene deadline, met deze 120 capsules voor je Nespresso koffiezetapparaat zit jij de komende tijd goed.

Specificaties

Merk: De Koffiejongens
Type: 120 Nespresso-capsules

Check het dropdown-menu voor de beschikbare varianten

• Kies tussen ristretto en espresso
  • Minstens één jaar houdbaar
  • Slechts 15 cent per kopje!

Espresso

• Bonen: 90% arabica, 10% robusta
  • Intensiteit: 8/12
  • Smaak: Klassiek bitterzoet

Ristretto

• Bonen: 30% arabica, 70% robusta
  • Intensiteit: 12/12
  • Smaak: Stevig en aangenaam bitter
27 mei 2018 om 00:26
Ron72 Gebruiker

Ik wacht nog altijd op een lekker stevige lungo. Die zijn schaars, het is allemaal slappe hap.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 02:08
Belga1706 Gebruiker

Eergisteren een vouchercode gekregen voor gratis verzending geldig tot én met 27 mei. Ik bestel koffie, gebruik de voucher en die blijkt ongeldig. Bedankt voor de attentie iBood!

Beantwoorden

27 mei 2018 om 06:44
Wim2600 Gebruiker

Hier precies hetzelfde… en niet voor het eerst. iBood en vouchercodes, het lijkt niet echt te lukken. De eerste keer heb ik nog moeite gedaan en na veel geduld en gemail toch nog een werkende code gekregen. Deze keer ga ik het gewoon zo laten en niets bestellen – da’s nóg voordeliger. ;-)

Beantwoorden

27 mei 2018 om 03:21
cormans Gebruiker

Plastic capsules?….maken je machine stuk en garantie kun je in dat geval vergeten.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 06:01
cumme Gebruiker

Serieus? Wist ik niet. Ik gebruik al jaren platic capsules, maar er gebeurd niets aan de machine. Wat scheelt er dan aan?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 07:03
berserk Gebruiker

Ik gebruik geen plastiek capsules omdat het veel afval is en de plastiek berg weer vergroot. Aluminium capsules Nespresso of Dauwe egberts kunnen perfect gerecycleerd worden als je ze binnen brengt met de gratis speciale zakjes die je kunt aanvragen.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:45
wjennekens Gebruiker

Dat is ook mijn ervaring. Omdat de rand van de plastic capsules dikker is komt er veel meer kracht op de pakking van het sluitsysteem van de hefboom. Hierdoor ontstaat lekkages. Onlangs een nieuwe machine kunnen aanschaffen, gebruik nu alleen nog maar originele cups.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 09:50
heuvelmr Gebruiker

Gratis plastic zakjes ja – :)

Beantwoorden

27 mei 2018 om 11:35
Zplus Gebruiker

Hier het zelfde. Oude machine deed het goed met plastic maar na 8 jaar defect. Kan gebeuren maar nieuwe Magimix prikt ze niet goed door en zet te grote druk wat lekkage gaat veroorzaken. Garantie vervalt ook want het is te zien aan de mes welke capsules doorprikt. Gewoon weer de originele gepakt en smaak blijft voormij wel nummer 1. Smaken verschillen natuurlijk.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:02
denniscaro Gebruiker

Leuke actie maar ik heb deze cups nog nooit gedronken (wij drinken niet veel Nespresso, alleen in onze camper). 120 cups kopen en dan na de 1e cup erachter komen dat het bakkie koffie niet te drinken is?

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:08
MrWes Gebruiker

Niets geen 15 cent per kopje, de verzending is immers niet gratis. Dan wordt het 20 cent ……..

Beantwoorden

27 mei 2018 om 08:53
rob kooijmans Gebruiker

Niet om te zeuren, maar Nespresso is een gepatenteerde naam, en wordt hier ten onrechte gebruikt om de zoveelste kloon aan te prijzen…..

Beantwoorden

27 mei 2018 om 10:39
Iveaux007 Gebruiker
27 mei 2018 om 11:33
Evans Gebruiker

Moeten ze maar niet George Klooney vragen…

Beantwoorden

27 mei 2018 om 13:30
dirk201991 Gebruiker

Het patent van Nespresso zit alleen op de cupjes en de manier van koffiezetten. Je koopt dus cupjes die in de Nespresso machine passen en waar op de Nespresso manier koffie uit word gezet. Het patent op de vorm van de cupjes is in 2016 al afgelopen d.m.v. een lange rechtzaak. (4 jaar). De naam Nespresso gebruiken op een verpakking van cupjes is geheel legaal, denk je nou echt dat Nespresso dat over zijn kant zou laten gaan als dat niet zo was?

Grappig dat mensen altijd zeggen : “niet om te …….” en dan gelijk daarna precies doen wat ze zeggen niet te doen.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 14:19
rob kooijmans Gebruiker

Leren lezen wijsneus, de naam is vastgelegd, net als ikea, apple, microsoft etc.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 15:49
Moderator Paul Moderator

De naam Nespresso wordt alleen gebruikt om aan te geven dat deze cups geschikt zijn voor Nespresso apparaten. Net zoals je aan kunt geven dat koffiepads geschikt zijn voor Senseo apparaten of opzetborsteltjes geschikt zijn voor Oral-B tandenborstels . In zulke gevallen is het geheel legaal om de merknaam te noemen.

Er wordt nergens gepretendeerd dat dit originele Nespresso cups zijn.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 16:26
dirk201991 Gebruiker

Precies wat ik probeer uit te leggen inderdaad. ????

Beantwoorden

27 mei 2018 om 16:27
dirk201991 Gebruiker

Smileys worden vraagtekens…… ?

Beantwoorden

28 mei 2018 om 12:52
rob kooijmans Gebruiker

mensen, ga gewoon eens lezen. Mij interesseert het verder niet, maar er wordt gewoon een verkeerde indruk gewekt en misbruik gemaakt van een merknaam. Klaar, niks moeilijks aan. Opzetborsteltjes geschikt voor Oral-B tandenborstels of Oral-B opzetborstels, dat zijn verschillende uitspraken. Dat is hier ook het verschil, in de specificatie,s staat:

Type: 120 Nespresso-capsules

Beantwoorden

28 mei 2018 om 20:16
Moderator Paul Moderator

Merk: De KoffiejongensType: 120 Nespresso-capsules

Hoi Rob. Zoals je zelf al aangeeft is dat het type. Er staat nergens dat Nespresso de merknaam van deze capsules is. Dat het merk De Koffiejongens is valt op diverse plaatsen in de dealtekst én op de afbeeldingen te lezen.

Voor iemand die het verder niet interesseert, reageer je nogal fel. :) 
Maar dat mag. Als iets niet duidelijk zou zijn, willen we dat graag verhelderen.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 09:16
rutgerioso Gebruiker

Hier een bericht van ervaringsdeskundige. Gebruik sinds een half jaar een abonnement bij de Koffiejongens. Vind persoonlijk de koffie meer dan prima. Capsules werken prima in het apparaat; geen enkel probleem met lekkages oid. Daarnaast is de prijs prima en vooral het gemak (bij een abonnement krijg je op periodieke basis een pakketje dat door de brievenbus past) vind ik geweldig. Wat mij betreft een aanrader om een keer te proberen.

Beantwoorden

27 mei 2018 om 09:34
Vvera Gebruiker

Wij drinken met z’n tweeën z’n 10 kopjes per dag. Met enige regelmaat staan dit soort aanbiedingen voor 10-15 cent ook in de krant. Moet je er wel 100-200 kopen. En als de koffie niet te drinken is, kan je de rest dan terug sturen? Nee, dan ben je alsnog heel duur uit. En als iemand zegt dat deze koffie lekker is, dan is het gezegde smaken verschillen van toepassing. Als alternatief voor Nespresso gebruik ik L’Or 8 of DE 8. Alle andere (huis)merken, allen geprobeerd, een slap aftreksel.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.