25 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Earmaxx Herbruikbare Oordoppen

Earmaxx Herbruikbare Oordoppen

Oordoppen voor bijna iedere gelegenheid en situatie, van Earmaxx!

Specificaties

Merk: Earmaxx
Type: Herbruikbare Oordoppen | Verschillende Soorten
Check de dropdown voor de verkrijgbare typen

• Filtert geluid, beschermt
  • Makkelijk te reinigen
  • Goed blijven horen als je ze draagt

Sleep
Vermindert het effect van een snurkende partner
Slapen in hotels e.d.: vermindert lawaai van liften, feestvierders, keuken enzovoorts
Thuis: vermindert lawaai op straat van auto’s, vuilnisophaaldiensten nzovoorts
Diepere slaap
Optimaal comfort met ideale pasvorm
Hoogwaardig technologisch membraanfilter
Minimaal gevoel van afsluiting
Herbruikbaar

In de doos
2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, zijn gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, is makkelijk te verwisselen 
1x opbergbox

Bike
Vermindert het effect van windgeruis
Uniek membraamfilter reduceert alleen de hoge frequentie van de wind
Mensen en verkeer blijven hoorbaar
Herbruikbaar

In de doos
2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel aan
2x Natural filter: filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
1x opbergbox

City
Vermindert het effect van omgevingsgeluid
Uniek membraamfilter reduceert bepaalde frequenties
Mensen en verkeer blijven hoorbaar
Herbruikbaar

In de doos
2x Earplugs large: geschikt voor een gemiddeld oor, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel
2x Natural filter: filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
1x opbergbox

Travel
Verbetert de drukregulatie in het oor
Verbetert spraakgeluid
Reduceert cabine- en motorlawaai
Kan tijdens de gehele vlucht worden gedragen
Herbruikbaar

In de doos
2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen
1x opbergbox

Party & Festival
Helpt gehoorbeschadiging te voorkomen bij festivals, concerten, clubbing en luide evenementen.
Optimale muziekbeleving zonder gehoorbeschadiging
Herbruikbaar

In de doos
2x Earplugs medium: geschikt voor een kleinere gehoorgang, gemaakt van 100% allergievrij organisch materiaal, zacht en comfortabel.
2x Natural filter: Dit filter met een uniek membraan vermindert het omgevingsgeluid door het reduceren van een bepaalde frequentie, makkelijk te verwisselen 
1x opbergbox

25 mei 2018 om 05:57
B.Bosgraaf Gebruiker

Goeiemorgen, ik heb de party/festival variant vanmorgen besteld en betaald maar geen bevestigingsmail of iets dergelijks ontvangen.  Gaat deze bestelling goed?

Beantwoorden

25 mei 2018 om 05:59
B.Bosgraaf Gebruiker

Opgelost!!

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen B.Bosgraaf!

Goed om te horen dat het opgelost is!

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:01
iemeels Gebruiker

Is travel ook geschikt voor lange autoritten naar vakantiebestemming als bestuurder/passagier? (Ook kinderen?)@

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:52
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen iemeels,

Daar zijn ze ook geschikt voor. Bedoel je met je tweede vraag of ze ook geschikt zijn om door kinderen gebruikt te worden?

Beantwoorden

25 mei 2018 om 12:51
iemeels Gebruiker

Ja, inderdaad. Ook voor kinderen geschikt?

Beantwoorden

25 mei 2018 om 13:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik vraag het even na, iemeels :-)

Beantwoorden

25 mei 2018 om 15:48

Deze oordoppen zijn geschikt vanaf 16 jaar.

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:26
peeterscuypers Gebruiker

Welke worden het beste verbruikt voor motorrijden? Is een combinatie van windgeruis en luide klanken.

Mvg

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peeterscuypers,

Daar kun je de bike versie prima voor gebruiken :-)

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:47
bjmeijer Gebruiker

Zelfde hier. Ook Betaald  geen bevestiging

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:53
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen bjmeijer,

Er zit soms wat vertraging in de bevestigingsmail. Kun je je bestelling wel terugvinden in je account?

Beantwoorden

25 mei 2018 om 07:58
Mr_Moodswing Gebruiker

Er zit ergens iets niet goed.. met afrekenen met ideal en dan de triodos bank app kies, krijg ik altijd een error “oeps er gaat iets fout”

Kan dit opgelost ?

Ps dit is al altijd zo…

Beantwoorden

25 mei 2018 om 10:04

Hoi Mr_Moodswing,

Vervelend dat je dit probleem altijd ervaart. Ik ga hem even doorzetten naar mijn collega, zodat dit uitgezocht kan worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 mei 2018 om 09:26
sempreexe Gebruiker

hallo,

als ik verschillende types wil bestellen, moet ik dan elke keer transportkosten betalen of wordt dit gecombineerd in 1 pakket?

Beantwoorden

25 mei 2018 om 09:31
eva864 Gebruiker

als je eerst het ene product in je mandje steekt, dan verder winkelt, dan het volgende in je mandje legt, …, en dan pas afrekent, dan betaal je maar 1 x verzendkosten

Beantwoorden

25 mei 2018 om 10:49
wfkens Gebruiker

Verzendkosten worden gewoon verdubbeld hoor bij 2 x

Beantwoorden

25 mei 2018 om 10:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wfkens,

Dat klopt, dat heeft met de leveromvang te maken. Wanneer je meerdere bestelt, past het niet meer door de brievenbus.

Beantwoorden

25 mei 2018 om 11:41
setsunakaede Gebruiker

Dat vind ik gek, twee van die blisters passen nog prima in een bubbel enveloppe.

Beantwoorden

25 mei 2018 om 16:58
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag setsunakaede,

Daar zullen ze vast inpassen, maar bij een brievenbus zending gaat het om de afmetingen en het gewicht. Met twee stuks zal de envelop dan te dik en/of te zwaar worden voor een brievenbus zending.

Beantwoorden

25 mei 2018 om 15:33
S.W Gebruiker

Wanneer krijg ik ze thuis als ik vandaag bestel? Ik heb ze nodig voor donderdag 31 mei!

Beantwoorden

25 mei 2018 om 15:36
S.W Gebruiker

Ik zie het al staan, helaas te laat!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.