24 mei 2018 om 00:00
iBOOD

60x Kodak Xtralife Alkaline Batterij | AA of AAA

60x Kodak Alkaline Batterij

Scoor een bundel met maar liefst 60 (!) AA of AAA Kodak Xtralife Alkaline batterijen. Altijd handig!

Specificaties

Merk: Kodak
Type: 60 Xtralife Alkaline Batterijen – AA of AAA

• Voorraadje is noodzakelijk
  • Klok, zaklamp, speakers...
  • Nog ongeveer 10 jaar houdbaar!

Ideaal voor energiebehoeftige apparaten
Geschikt voor gebruik in: klokken, afstandsbedieningen, zaklampen, rookmelders, camera’s, MP3 spelers, draadloze toetsenborden en muizen, wekkerradio’s, game controllers en meer
Houdbaarheidsdatum: december 2027

24 mei 2018 om 07:45
Kiewitcity Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

24 mei 2018 om 08:07
Magellaan Gebruiker

Hoeveel Mah zijn deze, is toch belangrijk… niet?

24 mei 2018 om 08:47
lukhubrecht Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

24 mei 2018 om 09:30
Moderator Lex Moderator

Beste allen,

Ik heb net even vergeleken maar kan enkel Of andere batterijen vinden die per 60 gaan, of andere xtralife vinden die per 30 gaan.
In het eerste geval gaat het dus om een ander artikel, in het tweede geval is iBOOD duidelijk goedkoper.
Kunnen jullie de link delen van deze batterijen die jullie goedkoper hebben gevonden?

Gr, Lex

24 mei 2018 om 17:49
mrdummy Gebruiker

Bij Action heb je al 12x Duracell batterijen voor minder dan 5 Euro (winkel actie hier, is niet op website te zien). Hier kost het met verzend bijna 25 Euro, en afhankelijk hoe snel je wilt hebben moet ik zeggen dat prijsverschil niet zo groot is. iBood is wel goedkoper, dat klopt inderdaad, maar verschil is niet heel groot (tussen 4 en 2 Euro verschil) en dat vind ik moeilijk om keuze te maken tussen iBood of Action. Hun actie van 6 Euro is nog geen probleem voor veel mensen.

Dus er is al “prijsconcurrentie” aanwezig… Tenzij je meer boxen hier neemt, dan neemt de voordeel inderdaad wat toe, maar 120 batterijen is wel veel. Laat staan met max. van 240 batterijen. Dan moet je wel extreme verbruiker zijn van allerlei apparaten :)

Aan je de keus.
En qua prijsvergelijking regels, Duracell is gewoon goed merk, Kodak ken ik niet veel van, maar beiden doen hun werk als batterij. Het maakt niet veel uit wat je koopt als alkaline batterij.

24 mei 2018 om 21:33
Zenge Gebruiker

In het verleden Kodak batterijen meermaals gekocht. Ook deze variant (XtraLife). Ze blijven zeer snel leeg gaan. Ook als ze niet gebruikt worden vliegt de energie er uit. Voor mij geen Kodak meer.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.