30 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Gillette Fusion Proshield-scheersysteem + 9 Mesjes

Gillette Fusion Proshield-scheersysteem + 9 Mesjes

Fusion ProShield is het beste scheersysteem van Gillette en heeft beschermende strips, de innovatieve FlexBall-technologie dat je gezichtscontouren volgt en een precisietrimmer.

Specificaties

Merk: Gillette
Type: Fusion Proshield-scheersysteem + 9 mesjes

• Met 9 mesjes
  • Innovatieve FlexBall-technologie
  • Beschermende strips en precisietrimmer

Scheersysteem met 9 opzetmesjes
Opzetmesjes bestaan uit 5 fijnere mesjes
Met FlexBall-technologie
Met beschermende strips tegen irritatie
Met precisietrimmer aan de achterzijde

30 maart 2018 om 13:50
tn90895 Gebruiker

Hi,

1. Kun je bevestigen dat dit een volledig systeem is, ttz niet alleen de mesjes maar ook handgreep (houder) en zo?

2. Sedert enkele dagen krijg ik geen foto’s meer (Google Chrome); in andere browsers is de layout zelfs helemaal kapot. Iets met jullie site, of iets bij mij?

Met dank – Frank

30 maart 2018 om 14:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Frank,

Het gaat bij deze deal inderdaad om een volledig systeem van houder en scheermesjes. 
Waarschijnlijk gaat er iets niet goed in je browsers. Wat je kunt proberen is even de geschiedenis en cookies in je browsers verwijderen.

30 maart 2018 om 15:19
Cande Gebruiker

Heb kort geleden zo’n set besteld bij ibood.

Prima mesjes, zeer tevreden over. Ga ze opnieuw bestellen, kom ik voor een hele tijd toe ????

30 maart 2018 om 21:19
motormuis001 Gebruiker

Het blijft een heerlijk verkoopconcept. Je smeert mensen goedkoop zo’n houdertje aan, en als ze die eenmaal hebben kopen ze je mesjes wel, ongeacht de prijs die je er voor vraagt. En als na een paar jaar blijkt dat de rek er een beetje uit is, dan zet je toch gewoon een extra mesje in die louvre-deurtjes. Hetzelfde als instant-foto camera’s, printers, tandenborstels, noem maar op, succes verzekerd. Ik zou willen dat ik het verzonnen had, ik ben stikjaloers. :-))

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.