29 maart 2018 om 00:00
iBOOD

2x Jacob Hooy CBD Olie | Hennepolie

Duopack CBD Olie

CBD olie biedt onder andere voordelen bij goed slapen, mentaal evenwicht, maar is ook een goede keuze als je probleemloos wilt kunnen bewegen.

Specificaties

Merk: Jacob Hooy
Type: 2x Jacob Hooy CBD olie 

• Tegen angst- en stressproblemen 
  • Voor mensen met slaapproblemen
  • Ondersteuning bij lichamelijke en geestelijke klachten

Afmetingen
Hoogte: 8 cm
Breedte: 2.5 cm
Diepte: 2.5 cm
Op basis van cynnabidol (CBD) uit vezelhennep.

Ingrediënten
Hennepzaadolie 75%
Henneppasta (blad en bloem) 25%
De CBD pasta bevat ca. 2,4 % CBD / 0,6% CBG / 1,4% CBC

Gebruik

• Op kamertemperatuur gebruiken.
  • Schudden voor gebruik.
  • Druppel 2 - 3 maal daags max 15 druppels onder de tong.
  • Druppels ongeveer 1 minuut in de mond houden alvorens door te slikken.
  • Niet gebruiken tijdens zwangerschap of periode van borstvoeding.
29 maart 2018 om 00:30
elianmars Gebruiker

*knip*

Edited by: Lex
Sorry maar je mag alleen linken naar exact hetzelfde product. (dus ook zelfde inhoud)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:32
Globetrotter1 Gebruiker

Klopt het product is daar goedkoper, maar ook daar moet je verz.kosten betalen. En als je die er bij optelt, dan ben je bij iBOOD 93 cent goedkoper uit.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:42
mdrongelen Gebruiker

Het is flink zoeken naar de verzendkosten van iBOOD dus ik geloof je wel.

Al met al geen spannende aanbieding dus

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:47
elianmars Gebruiker

Wat een onzin dat ik alleen maar naar exact hetzelfde, dus ook de inhoud, mag linken. Dit is gewoon precies dezelfde olie, alleen in een groter flesje.

Dan mag ik zeker ook niet zeggen dat het de eerste hit is op Google, als jr op ‘cbd olie jacob hooy’ zoekt (koopjesdrogisterij)?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:10
blackfin Gebruiker

U dacht dat er op Ibood nog spannende aanbiedingen te vinden waren? :P

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:16
Susantigoon Gebruiker

@blackfin – Ja hoor, maar jij komt hier dus alleen voor het forum, begrijp ik?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:20
elianmars Gebruiker

Ik koop hier regelmatig, hoor. Maar deze sla ik even over :-)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 00:31
chinless Gebruiker

Rotzooi sowieso

Beantwoorden

29 maart 2018 om 00:34
elianmars Gebruiker

Is dat echt zi? Ik twijfel er over in verband met slaapproblemen, maar het is dus rotzooi?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 00:36
jerikho Gebruiker

je moet het ook niet oproken.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 01:43
Moderator Paul Moderator

Verschillende mensen hebben er baat bij en de olie van Jakob Hooy is van goede kwaliteit. 
Zonder enige onderbouwing roepen dat iets “rotzooi” is, daar help je medeforummers niet mee.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 06:14
Spatfrak Gebruiker

Mijn persoonlijke ervaring is positief,stress is minder en slaap beter ,had ook andere merken geprobeert maar deze werkt als eerste daadwerkelijk. Elke dag nemen werkt beter als zo nu en dan merkte ik persoonlijk, en nee ik werk niet voor ze ;)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:26
jerroldmeijer Gebruiker

Het werkt echt.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:28
Susantigoon Gebruiker

Rotzooi?

Moet je ruim zien, denk ik, maar dat je dit zonder meer onder de noemer ‘kwakzalverij‘ kunt plaatsen staat buiten kijf, immers ontbreekt iedere wetenschappelijke onderbouwing van de (veronderstelde) werking.

Ik ken zelfs mensen die beweren serieus baat te hebben bij de hennepolie die in de supermarkt naast de walnootolie en olijfolie in het schap staat.

De (veronderstelde) werking zal per persoon verschillen en dan uiteraard hooguit in de symptomen en zeker niet de oorzaak ervan.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:37
Melchior5 Gebruiker

Slaapproblemen?

http://www.slaapnodig.nl/slaaptips.html

Heb je dat ook geprobeerd?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 22:38
RichardW007 Gebruiker

Ja dit soort CBD olie is gewoon zwaar bagger…. als je voor de echte cbd gaat, die helaas niet in de winkels te koop is dan werkt dat stukken beter bij slaap problemen of ADHD.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 05:59
hannes666 Gebruiker

Hoeveel is de inhoud van 1 flesje?

Of ik lees er overheen of het staat nergens. De afbeelding is op de mobiel te onduidelijk om af te lezen.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 06:07
Spatfrak Gebruiker

10 ml

Beantwoorden

29 maart 2018 om 06:51
0150878 Gebruiker

De claim “tegen angst en stressproblemen” klinkt als een medische claim, welke verboden is voor niet-geneesmiddelen. Meestal zie je teksten terug als “helpt bij…”. Of iemand kruidenproducten gebruikt moet iedereen zelf weten, maar ik vind de claim zoals door ibood neergezet neigen naar misleiding aangezien wetenschappelijk bewijs voor de werkzaamheid bij angst en stressproblemen bij mijn weten ontbreekt.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:52
arjandemaestro Gebruiker

Klopt. Dat mag je niet zomaar claimen zonder onderbouwing Ibood. Zelfs de fabrikanten doen dat zelf niet, dus snap niet dat Ibood dat er zomaar bij zet

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:56
54reneetje Gebruiker

wat een tegenstrijdigheden lees ik hier! Ik gebruik de goedkoopste cbd olie (van de grootste drogist) en heb daar net zoveel baat bij als de duurste van de firma Hooij. Je zal dan ook gek zijn om voor hetzelfde effect 2x zoveel neer te leggen. Er staat hier duidelijk vermeld dat cbd olie niet bij iedereen hetzelfde effect heeft, dus begin niet over MISLEIDING wanneer je er zelf geen praktische ervaring naast zet. Ik heb vooral baat bij een veel betere nachtrust, minder gewrichtspijnen en een fitter opstaan elke dag. Als ik een paar dagen oversla val ik gelijk terug in m’n oude patroon met genoemde klachten. Wel 10x duurdere medicijnen hadden bij mij slechts verveelde bijwerkingen, dus cbd olie is voor mij een zeer aangenaam middel om veel lichamelijke klachten naar behoren te beheersen. Wie sceptisch is zou het eens moeten uitproberen en werkt het niet, val er niet iedereen mee lastig want bij velen tot dusver werkt het wel!

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:13
elianmars Gebruiker

Dank voor je reactie. Ik ga het toch eens proberen.

Ik bestel het alleen niet bij iBood, aangezien het toch echt goeskoper kan. Zelfs hetzelfde merk.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:09
Globetrotter1 Gebruiker

@elianmars: Als je zeker weet dat je er baat bij hebt moet je het zeker kopen waar het goedkoper is, maar jij weet nog niet of je er baat bij hebt. Dus ongeacht waar je het koopt, als het product niet aan jou verwachtingen voldoet is het weggegooid geld, maar heb je het wel geprobeerd.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:22
elianmars Gebruiker

Eens. Daarom ga ik het gewoon proberen :-)

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:32
michel2000 Gebruiker

Wat een gezeur altijd, ibood mag alles zeggen wat ibood wil. Ben je er niet tevreden mee koop je het ergens anders… je mag blij zijn dat je uberhaupt op een verkoop site je mening zo mag geven!!!! De betweters vanachter hun computer

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:02
Susantigoon Gebruiker

De vrijheid van meningsuiting is een prachtig iets…

Beantwoorden

29 maart 2018 om 11:55
mdrongelen Gebruiker

Soms. Maar als ik tegen iemand roep ‘sow jij bent echt lelijk’. Dan zoek je de grenzen wel op en is dat heus niet altijd nodig

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:56
Haff86 Gebruiker

Dit is net zoiets als “alle”  vitaminen, mineralen en andere lichaamsbenodigdheden uit een pilletje halen. Als je er in gelooft dan zal het ongetwijfeld werken.

Echter, er bestaan geen enkel medisch onderbouwd schrift waaruit blijkt dat deze olie de genoemde problemen oplost, verhelpt of stimuleert.

En net zoals in jet verleden bij Whey eiwitten, ze kunnen je van alles wijs maken over jet aantal % olie/bloem. Maar ook daarvan is geen onafhankelijk bewijs geleverd door een onafhankelijke laborant.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:13
blackfin Gebruiker

Geen enkel lab is onafhankelijk, een gemiddelde analyse zegt niks over de exacte inhoud van jouw potje/fles/pilletje. Uiteraard is het een kwestie van procesbeheersing en eerlijke rapportering door de laborant. Opzettelijk de boel belazeren is altijd frauderen.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 09:17
Globetrotter1 Gebruiker

Wat is er mis mee als de gebruiker van dit product vind, dat hij/zij beter slaapt of minder stress ervaart?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 11:44
Tendency Gebruiker

Voor diegene die graag wat meer onderbouwing willen zien of dit wel/niet werkt, zie: https://www.medicalnewstoday.com/articles/317221.php

Beantwoorden

29 maart 2018 om 11:47
Tendency Gebruiker

Toevoeging: Bovenstaand artikel verwijst naar verschillende onderzoeken, doe je research en maak je keuze.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 16:39
johnnysapporo Gebruiker

Heb deze de vorige keer besteld en wat ik erg jammer vind is dat beide flesjes lekken. Ik had de flesjes in mn toilettas en ondanks dat ze stevig waren dichtgedraaid is er behoorlijk wat vloeistof weggelekt.

Zonde maar het maakte ook een bende omdat het donkere olie is.

Misschien een tip voor de fabrikant om dit aan te passen?

Beantwoorden

29 maart 2018 om 17:29
psbb Gebruiker

Ik gebruik de 5% van hetzelfde merk. Je moet experimenteren met het gebruik. Ik gebruik voor het eten 1 druppel (3xdaags) en voor het slapen 2 druppels. Ben helemaal gestopt met beta blockers tegen de migraine. Kost wel een paar weken voordat je effect merkt. Slapen: doe ik er beter op. Lekken doen ze niet. Je moet elke keer goed schudden en de druppelaar leegmaken. Meenemen kan je het beter in een zakje doen oid. Dan lekt het wel. Volgende keer graag de 30 ml flesjes met 5%.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 18:14
psbb Gebruiker

Hoe voorkom je nu het lekken van een flesje of het morsen?

Draai het flesje goed dicht.
CBD morsen en lekken
Ga nooit met het pipetje langs de rand.
Zorg dat er géén olie op de schroefdraad van het flesje komt.
Let op met het vervoeren van het flesje.
Voorkom grote temperatuursveranderingen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.