26 maart 2020 om 00:00
iBOOD

72x Varta LongLife Power Alkaline Batterij | 48x AA + 24x AAA

Ook verkrijgbaar in 72x AA, 72x AAA

72x Varta LongLife Power Alkaline Batterij | 48x AA + 24x AAA 72x Varta LongLife Power Alkaline Batterij | 72x AA 72x Varta LongLife Power Alkaline Batterij | 72x AAA

Het is een must in elk huishouden; een russisch roulette kastje vol met batterijen. Is 'ie vol of juist niet? Deze deal is voor iedereen die gewoon lekker door wil. Scoren dus!

26 maart 2020 om 11:34
bartoo Gebruiker

Ik heb een bestelling die (lees ik net) morgen verstuurd wordt. Kan ik deze (batterijen) er nog aan toevoegen? Scheelt verzendkosten, dat geeft net de doorslag.

Beantwoorden

26 maart 2020 om 11:41
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi bartoo,

Het is helaas niet mogelijk om producten toe te voegen aan een reeds geplaatste bestelling. Sorry!

Beantwoorden

26 maart 2020 om 18:32
Paghi Gebruiker

Een aantal maanden hier een hele hoop batterijen gekocht van Kodak maar totaal niets waard, zat nog geen energie in om een LED lampje te laten branden dus neen het risico loop ik niet meer, jammer genoeg alles naar het recyclagepark moeten brengen :(

Beantwoorden

29 maart 2020 om 21:53
Moderator Paul Moderator

Dat is erg opmerkelijk. Heb je dit toen niet gemeld bij iBOOD?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.