27 februari 2020 om 00:00
iBOOD

GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | 40x AA en 40x AAA

Ook verkrijgbaar in 80x AAA, 80x AA

GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | 40x AA en 40x AAA GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | 80x AAA GP Alkaline Super Batterij | 1.5 V | 80x AA

€55,- boete voor fietsen zonder licht, of €17,95 voor genoeg batterijen waar je jaaaren mee doet? 

Kun je lekker een middelvinger opsteken als je langs een controle fietst. (WAARSCHUWING: geen middelvinger opsteken want daar krijg je nog een hogere boete voor)

27 februari 2020 om 10:11
HaerdenCliff Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 16:10
mario898 Gebruiker

Beste,

Ik heb deze zonet besteld maar ik ben iets te snel geweest.Ik heb slechts 1 soort besteld terwijl ik ze “40/40″ wilde.Annuleer ik de bestelling (en plaats ik een nieuwe,maar heb wel een kortingcode gebruikt)of kunnen jullie dit zelf aanpassen?

Beantwoorden

27 februari 2020 om 16:30
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Mario,

Ik heb zojuist één van mijn collega’s op de hoogte gebracht van jouw berichtje. Mijn collega gaat dit voor je uitzoeken en komt hierover bij je terug.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 17:29
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste mario898, 

We kunnen helaas geen wijziging doorvoeren in jouw bestelling. Je zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen en daarna de huidige bestelling annuleren. Zou je het nieuwe bestelnummer via webcare@ibood.nl willen doorgeven? Dan zullen we het ‘probleem’ van de kortingscode achteraf voor je rechtzetten. 

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

27 februari 2020 om 17:49
mario898 Gebruiker

Hey IBood,

Ik zie in “mijn bestellingen” dat ik toch 40xAA en 40xAAA besteld zou hebben (wat de bedoeling is).Kunnen jullie mij nog even bevestigen dat dit wel degelijk zo is?Dan hoef ik geen nieuwe bestelling te plaatsen ;-)

Beantwoorden

28 februari 2020 om 11:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Mario,

Ik heb het even nagekeken. Je hebt inderdaad ‘gewoon’ de 40 AA en 40 AAA besteld.

Beantwoorden

27 februari 2020 om 21:42
ahrei Gebruiker

… hoe komt toch iedereen aan kortingscodes

Beantwoorden

28 februari 2020 om 11:34
mario898 Gebruiker

Was voor mij verjaardag

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.