24 februari 2019 om 00:00
iBOOD

1 kg Brander1 Braziliaanse Koffiebonen

Ook verkrijgbaar in 2 kg

1 kg Brander1 Braziliaanse Koffiebonen 2 kg Brander1 Braziliaanse Koffiebonen

Het hele traject van deze koffie - van inkoop tot productie - verloopt binnen eigen beheer. En dát proef je.

24 februari 2019 om 00:04
krisztian Gebruiker

Zozo wat een aanbieding bij de koffie zeg!

De prijs incl verzendkosten is €20 dus geen cent korting hahahah echt belachelijk dit.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:20
Proxihox Gebruiker

Yep…..echt een topper.????????

Beantwoorden

24 februari 2019 om 00:41
Moderator Paul Moderator

Als je de koffie elders tegen de adviesprijs zou kopen, zullen er ook verzendkosten bijkomen. Dus nog steeds voordeel via iBOOD :) 
Maar wil je echt voordeliger uit zijn, kies dan vandaag voor de deal met 2x 1kg !
Of combineer deze deal met andere aanbiedingen.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:48
elianmars Gebruiker

Dan kun je beter twee keer een kilo bestellen, in plaats van een keer twee kilo. Ben je 5 cent goedkoper uit.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:52
Moderator Paul Moderator

Bij de 2kg deal betaal je geen verzendkosten en daardoor een paar euro goedkoper uit qua all-in prijs.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:53
elianmars Gebruiker

Oh  ik zie dat het bij de twee kilo gratis verzenden is. Is niet te zien in de app (waarom eigenlijk niet?)..

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:55
elianmars Gebruiker

Ik zag het later, Paul. Alleen worden in de app de verzendkosten niet vermeld. Die zie ik pas bij het afrekenen.

Waarom is het wel op de website te zien, maar in de app niet?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 14:29
arjanloerakker Gebruiker

Hallo,  bij het combineren van meer 2×2kg koffie en trainingsbroek  komen er even goed verzend kosten bij. Klopt dat?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 20:29
Moderator Paul Moderator

hoi Arjan, voor de trainingbroek ben je wel verzendkosten verschuldigd. Vandaar dat er dan wel verzendkosten berekend worden.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 01:23
elianmars Gebruiker

Pfff…. wat een prijs voor 1 kilo koffiebonen. Behalve een website met minimale informatie, is zeer weinig over dit merk te vinden….

Beantwoorden

24 februari 2019 om 05:54
erik80 Gebruiker

Geen branddatum…

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:16
kijkenkijkenkopen Gebruiker

Er staat dat de koffie pas wordt gebrand na bestelling.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 07:07
shipmail Gebruiker

Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de branddatum?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 08:34
Greenpumpkin Gebruiker

Omg, het moet niet gekker worden…

Beantwoorden

24 februari 2019 om 08:34
rmstudio Gebruiker

Volgens de omschrijving worden de bonen pas gebrand na de bestelling, dat is dan weer gunstig.

Iemand ervaring met het merk? Schijnt een dochteronderneming van Bocca te zijn

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:24

Als het bij Bocca vandaan komt zit zeker goed. Een van de beste koffiebranderijen van Europa

Beantwoorden

24 februari 2019 om 09:35
johan_w Gebruiker

Voor een Kilo Koffie Arabica valt het mee, we nemen de proef op de som en gaan het proberen/proeven. Bestellen gelijk 2 Kilo, dan scheelt het zeker. Komt toch wel op in een paar weken.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 09:56
charliemhj Gebruiker

hoe lang blijft de koffie nog goed na het bestellen?

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:19

Koffie is wel een jaar houdbaar maar het beste is er wel af na twee maanden. Het wordt pas gebrand na bestellen dus lekker vers in huis!

Beantwoorden

24 februari 2019 om 17:26
NadiaH Gebruiker

Meer info op http://www.brander1.nl.  Gezien dochter van Bocca heb ik er wel vertrouwen in.  Voor de geïnteresseerden, het boek “De monnik van Mokka” van Dave Eggers is interessante lectuur voor koffieliefhebbers.  Veel van geleerd, vooral hoe arbeidsintensief koffie is.  Bijgevolg vind ik de prijs gerechtvaardigd (voor kwaliteitskoffie) maar ik tracht transportkosten te vermijden.  Helaas, bij Bocca.nl lukt dit niet…  Ik hoop wel dat, als hij lekker is, hij hier regelmatig in de aanbieding komt ! ????

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.