3 november 2018 om 00:00
iBOOD

60x Sony Stamina Plus Alkaline Batterij | AA

Ook verkrijgbaar in AAA

60x Sony Stamina Plus Alkaline Batterij | AA 60x Sony Stamina Plus Alkaline Batterij | AAA

Blaas nieuw leven in jouw elektronische apparaten met deze krachtige AA-batterijen van Sony!

3 november 2018 om 00:58
AstraGTC2005 Gebruiker

Hallo,

bij omschrijving van de batterijen zijn het volgens IBOOD ” Sony’s STAMINA PLUS alkaline batterijen,

volgens mij op de afbeelding te zien,zijn het Sony’s ENERGY alkaline batterijen …. kan dat kloppen … ??

Dank u.

Beantwoorden

3 november 2018 om 12:05
Moderator Tom Moderator

Dag AstraGTC2005

ik heb de vraag doorgezet naar het kantoor.
Indien er geen antwoord komt (weekend) , proberen we het maandag te beantwoorden.
Indien het dan niet voldoet aan je verwachtingen, kan je de bestellingen nog steeds kosteloos annuleren.

Met vriendelijke groeten

Tom

#WordtVervolgd

Beantwoorden

3 november 2018 om 08:03
crazyfist87 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Zoals je al aangeeft zijn ze niet meer te bestellen en dus gaat een vergelijking ook niet op

Beantwoorden

3 november 2018 om 19:16
tsjakoe Gebruiker

Ik snap deze aanbieding niet. Ik krijg het goedkoper al op mijn eerste zoekresultaat..

Beantwoorden

3 november 2018 om 20:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond tsjakoe,

Mocht je een deal ergens anders goedkoper zien, dan mag je dit altijd delen met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:48
Pakitoooo Gebruiker

Dus dit kan mooi als vervanging worden gestuurd van mijn order die nog steeds open staat van 60x AA batterijen… Bedankt alvast.

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:49
Pakitoooo Gebruiker

Je kan posts niet bewerken, ik bedoel alternatief en het ging origineel om 96 batterijen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.