26 mei 2018 om 00:00
iBOOD

2x Jacob Hooy CBD Olie 2,75% | Hennepolie

Ook verkrijgbaar in 5% CBD olie

2x Jacob Hooy CBD Olie 2,75% | Hennepolie 2x Jacob Hooy CBD Olie 5% | Hennepolie

CBD olie biedt onder andere voordelen bij goed slapen, mentaal evenwicht, maar is ook een goede keuze als je probleemloos wilt kunnen bewegen.

26 mei 2018 om 00:04
joesoef Gebruiker

Voor de zekerheid, per flesje 10ml?

Beantwoorden

26 mei 2018 om 00:15
FamSpan Gebruiker

Ik ga et wel vanuit aan de prijs te zien. Ik kan het ook nergens vinden

Als het 30 ml zou zijn dan was het een echte Ibood aanbieding….

Beantwoorden

26 mei 2018 om 00:24
Moderator Paul Moderator

De deal betreft 2 flesjes van elk 10ml.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 08:24
Zyberbood Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

26 mei 2018 om 09:24
mdrongelen Gebruiker

*knip*

Als iBOOD nou ook beter zou inkopen zou 10ml 10,- kunnen zijn

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

26 mei 2018 om 08:37
Memij Gebruiker

Waarom kan ik geen korting code invullen als ik met PayPal afrekenen toen ik dit product bestelde.?

Beantwoorden

26 mei 2018 om 09:24
Memij Gebruiker

Ik heb het al gezien ik moest verder naar beneden scrollen.het zou overzichtelijk zijn als de betaling helemaal onderaan zou staan.????

Beantwoorden

26 mei 2018 om 08:51
Geoffrey21 Gebruiker

Bij blijven.com hebben ze hetzelfde product voor exact dezelfde prijs? Dit is geen aanbieding .

Beantwoorden

26 mei 2018 om 08:51
Geoffrey21 Gebruiker

Bol.com dus.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 11:15
Paul2642 Gebruiker

IBOOD is in mijn beleving ook een soort BOL.COM waar bedrijven een dagdeel kunnen plaatsen. De ene keer aantrekkelijker dan de andere keer. IBOOD zal net als BOL.COM van zijn aanbieders eisen dat de klanten goed worden behandeld.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 16:52
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Geoffrey21

Kun je dit ook onderbouwen met een link?

Beantwoorden

26 mei 2018 om 09:46
FlorisFox Gebruiker

TOP! De 5% is een goede aanbieding!! Normaal is die €30 per stuk en nu 2 voor €28. En de 5% is echt de allerbeste van allemaal.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:01
foxathome Gebruiker

CBD = CBD, duur of goedkoop! Wat een onzin dat dit de beste is, elders ook 5% dan is dat EXACT hetzelfde, want het gaat ten alle tijden gewoon om de stof cannabidiol!

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:14
FlorisFox Gebruiker

Hoi Foxathome, ik snap wat je zegt, maar als je er verder onderzoek naar doet zul je erachter komen dat bij Jacob Hooy (en sommige buitenlandse merken die ook heel goedzijn) het gaat om 100% CBD. Sommige merken noemen het CDB maar daar is vaak een groot deel CBDA (en dit doet niks), de stof die uit de eerste persing van de plant komt. Deze moet eerst het proces van decarboxylatie door waarbij CBDA bij hoge temperatuur omgezet wordt naar CBD. Dit is een duur proces. Als je dit maar voor de helft doet, krijg je dus ook goedkopere producten. Niks onzin dus, en het niet exact hetzelfde. Sterker nog, ‘elders’ koop je dus een flesje wat maar voor de helft werkzame CBD heeft.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 10:19
Zplus Gebruiker

Gebruik zelf de 2,75% omdat ik nog nooit had gebruikt. Nu een maand verder en ik ben om. 5druppels voor het slapen gaan en slaap veel dieper dan zonder.. Zal niet voor iedereen werken maar ik heb er baat bij.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 11:56
FlorisFox Gebruiker

Wat super voor je. Slapen gaat idd bij mij ook beter en mijn man gebruikt de 5% voor zijn spieren, is er heel erg blij mee.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 11:59
foxathome Gebruiker

*knip*
Dit is geen aanbieding en die onzin van goede of slechte CBD olie is totale onzin. CBD is een stof en die is bij goedkoop of duur exact hetzelfde, gewoon cannabidiol!
Keer op keer voor deze prijs bij iBOOD, maar overal veel goedkoper te koop dan hier…

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:16
FlorisFox Gebruiker

Ik respecteer eenieders mening, maar zie hierboven voor de feiten over de verschillen. Daarbij is veel olie gemaakt met gebruik van olijfolie, maar die van Jacob Hooy heeft alleen maar hennepzaadolie als vloeimiddel. Niet zoveel uitroeptekens gebruiken als je niet de feiten hebt onderzocht, dank u en fijne dag ;-))

Beantwoorden

26 mei 2018 om 23:26
DornoD Gebruiker

Probeer ook eens CBD olie foxathome, het kan je helpen om kalmer te reageren en beter te slapen. :-)

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:04
Mediacool Gebruiker

De sterkte van 2,75% valt tegen, als je al wat problemen hebt dan zou ik zwaarder adviseren.

De prijs daar ben ik niet van op de hoogte.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 12:07
FlorisFox Gebruiker

Capsules! Zie nu pas dat die in de flash in de aanbieding zijn. Ga ik ook proberen want vind de olie nog steeds niet lekker ;-)

Beantwoorden

26 mei 2018 om 15:42
mario12345 Gebruiker

Ben nu toch ook wel nieuwsgierig geworden naar dat ‘wondermiddel’, ik heb me even georiënteerd met de hier verkregen informatie en heb e.e.a. besteld.

Maar niet ‘hier’, maar bij BroedersGezondheidswinkel.nl

ik heb 2 x Jacob Hooy CBD 10mg 60 capsules en 1 x Jacob Hooy CBD plus 5% Olie (30ml) voor €54,97, dat is inclusief bezorgen. a.s. dinsdag al, dus zo’n weekje eerder dan de gerenommeerde prijsvechter iBood.

Beantwoorden

26 mei 2018 om 22:31
pelecter Gebruiker

@ florisfox of iemand anders met gebruikerservaring

Ik snap dat het oraal word ingenomen maar jouw man gebruikt het voor zijn spieren,

Smeert hij dan de spieren in of ook de gewone weg?

Beantwoorden

30 mei 2018 om 18:21
krikte Gebruiker
30 mei 2018 om 19:32
Moderator Paul Moderator

Dit was de dagdeal van 26 mei en is vandaag niet meer te bestellen.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 00:55
krikte Gebruiker

Het is inmiddels 2 juni maar nog steeds 10ml  2,75 % staat voor 9,99 Euro op drogistplein.nl  in plaats van *knip*

Dezelfde link, niets veranderd.

Edited by: Berlinda: Prijzen mogen niet op het forum genoemd worden. Deze dagdeal was op 26 mei zoals paul al aangaf.

Beantwoorden

2 juni 2018 om 00:56
krikte Gebruiker

Wel eerlijk blijven Paul !!!!

Beantwoorden

2 juni 2018 om 19:25
Moderator Berlinda Moderator

Hoi Krikte,

Hoezo zou Paul liegen? Deze dagdeal is hier afgelopen. Deze deal betrof 2 flesje ipv 1.

Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

3 juni 2018 om 00:11
Moderator Paul Moderator

Hallo krikte,

Er lijkt sprake van miscommunicatie. Ik gaf aan dat de iBOOD dagdeal inmiddels was afgelopen, omdat jij zei “Ik heb de prijs op IBOOD nog niet gezien helaas, dus ik kan nu niet vergelijken”.
Maar zo te lezen heb jij mijn antwoord opgevat alsof het over de beschikbaarheid bij drogistplein ging, terwijl mijn antwoord daar niet over ging. Hopelijk is het nu wel duidelijk.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.