12 februari 2020 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Je wil het beste voor je baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Als jonge ouder weet je ook dat je nooit teveel luiers thuis kunt hebben. Inslaan dus maar!

12 februari 2020 om 06:55
jurgoo Gebruiker

Zijn het luiers of broekjes..?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 07:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jurgoo,

Alleen de reeds uitverkochte maat 4 zijn broekjes. De overige zijn allemaal luiers.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 08:21
jack69 Gebruiker

Een schande dat jullie 9 euro verzending durven aanrekenen.. kom je op 21 cent de pamper .. *knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 14:16
Stoj0504 Gebruiker

En dan bestel je 4 pakken en kosten ze nog maar 0.184 cent per luier… (maat 4)

Beantwoorden

12 februari 2020 om 10:29
deniseniewerth Gebruiker

Normaal is maat 3 van pampers voor baby’s van 6-10 kilo, maar op dit pak staat 5-9 kilo? Deze luiers zijn dus kleiner dan de normale verpakkingen die nu in de winkels liggen?

Beantwoorden

12 februari 2020 om 10:35
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Denise,

De verpakking geeft inderdaad 5 – 9 kg aan. Ik zie dat andere aanbieders dezelfde verpakking tonen en dan wel 6 – 10 kg aangeven. Het zou kunnen dat de fabrikant iets gewijzigd heeft, maar of dit de gewichtsadviezen of de afmetingen zijn, durf ik niet te zeggen.
Ik raad je aan om de geadviseerde gewichten op de verpakking te volgen.

Beantwoorden

12 februari 2020 om 23:54
J34 Gebruiker

Oke… ik wil 7 pakken bestellen en krijg de melding

“ dit product is bijna uitverkocht en hiermee overschrijd u de gewenste hoeveelheid”.

Vervolgens betalen, 8 euro verzendkosten er boven op en wat denk je…. ik kan gewoon weer een nieuwe bestelling plaatsen met uiteraard weer 8 euro.

Het product is dus helemaal niet uitverkocht!!!!

Beantwoorden

13 februari 2020 om 07:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen J34,

Je kunt maximaal 4 stuks per bestelling bestellen en maximaal 4 bestellingen per dag. Dit heeft iBOOD zo ingesteld om opkopers tegen te gaan, zodat iedereen gebruik kan maken van de deals.

Beantwoorden

13 februari 2020 om 09:53
J34 Gebruiker

Ja daar kwam ik achter maar ze doen alsof het de laatste zijn en daarom niet meer kunt bestellen.

Als je meerdere zendingen heb kun je er dan 1x 9 euro verzenden van maken?

Beantwoorden

13 februari 2020 om 11:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi J34,

De foutmelding is inderdaad niet geheel passend bij de situatie, ik heb dit doorgegeven aan onze tech-afdeling.

Zoals Niek terecht aangeeft hanteren we deze limiet om opkopen te voorkomen. Het is voor ons niet mogelijk om bestellingen achteraf alsnog samen te voegen. Daarnaast: in het geval van Pampers maken we veel kosten voor de verzending, omdat de pakken groot en zwaar zijn. Doordat we kleine marges hanteren, waardoor ze zo goedkoop zijn, is het niet mogelijk heel veel pakken (in jouw geval 7) te versturen voor slechts eenmalige verzendkosten.

Groetjes,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.