22 april 2019 om 00:01
iBOOD

Lucovitaal

Lucovitaal
Voor een energiek leven

Iedereen heeft wel eens last van pijnlijke spieren of aanhoudende vermoeidheid. En dan heb je soms wat meer nodig dan een goede nachtrust. Het assortiment van Lucovitaal helpt je bij tal van gezondheidskwaaltjes.

22 april 2019 om 10:09
foxathome Gebruiker

Lucovitaal CBD | 180 Capsules
Deze doen helemaal niets bij mij, ook niet bij 2 of 3. Ander merk gekocht en bij 1 stuk al meteen effect!
Zie de aflevering van Radar: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/cbd-producten-uit-de-schappen
Er is veel rotzooi op de markt! CBD waar helemaal geen CBD in zit, CBD olie waar zelfs THC (stof die stoned maakt) in zit, enz… Naar mijn ervaring werkt Lucovitaal totaal niet.

Beantwoorden

22 april 2019 om 10:10
foxathome Gebruiker

Jacob Hooy was op aanraden van meerdere andere gebruikers en die werken bij mij meteen, ik slaap er een stuk beter op.

Beantwoorden

23 april 2019 om 04:40
54reneetje Gebruiker

ik gebruik de cbd druppels van Lucovitaal al bijna 2 jaar nu en kon van begin af aan gelijk effect merken. Als ik een weekje oversla merk ik gelijk dat ik bijv. minder goed slaap en minder fit weer opsta. Zal dus zeer persoonlijk zijn hoe een ieder welk merk ervaart.

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:35
foxathome Gebruiker

Pas na een week? Ik en ook die andere mensen, die merken het verschil al een uur na inname!
Het zal vast werken, maar blijkbaar veel minder werkbare stof CBD, precies zoals Radar onderzocht heeft.
Ik zou zeggen, probeer die andere ook eens, wie weet wat voor wereld er voor je opengaat…

Beantwoorden

23 april 2019 om 06:36
rob9100 Gebruiker

54reneetje, hoeveel neem je en wanneer? S morgens, of s avonds?

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:37
foxathome Gebruiker

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/cbd-producten-uit-de-schappen

Hangt dus enorm van merk en sterkte af. Er zijn er bij die letterlijk niets doen en er zijn er bij die zelfs THC bevatten.
Bij deze die hier verkocht worden zat ik op een gegeven moment op 4x 5mg capsules en merkte niets, bij Jacob Hooy gebruik ik er 1 van 10mg en die heeft al meteen effect.

Beantwoorden

24 april 2019 om 14:25
gschlooz Gebruiker

Magnesium Citraatpoeder Inhoud: 400 mg

Gebruik

Los dagelijks 1 theelepel (= 2,5 gram) op in water, sportdrank, vruchtensap, yoghurt of smoothie.

Dus als ik het goed begrijp heb je per dag meer dan 6 van deze potjes nodig. Niet heel goedkoop

Beantwoorden

24 april 2019 om 16:54
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi gschlooz.

De totale inhoud van dit potje is 250 gram. Per dosering (2,5 gram) zit er 400 mg magnesium in.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.