22 april 2019 om 00:00
iBOOD

Stofzuigerzakken

Stofzuigerzakken
Waarom veel betalen voor stof?

Heb je al een lekker lang weekend mogen genieten van de stralende zon, komen wij nog eens met een aanbieding waarmee je heel wat geld kunt besparen. Wat kan het leven toch mooi zijn! Vandaag dus high quality stofzuigerzakken geschikt voor bekende merken als Bosch, Miele, Philips en Electrolux. Per deal scoor je meteen 30 stuks, feest!

22 april 2019 om 08:21
mdrongelen Gebruiker

Waarom teveel zakken kopen voor stof?

Beantwoorden

22 april 2019 om 11:11
Moderator Jim Moderator

Je weet nooit hoeveel stof je gaat zuigen! :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

22 april 2019 om 15:32
tasmedes Gebruiker

Zijn die Philips/Electrolux stofzuigerzakken compatibel met zakken van het type PH99?

Beantwoorden

22 april 2019 om 15:52
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag tasmedes,

In de omschrijving staat dat ze geschikt zijn voor Philips/Electrolux S-BAG.

Beantwoorden

23 april 2019 om 09:00
JeroenSchberg Gebruiker

Passen deze zakken in de Bosch MoveOn BGL35MOV21?

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze Bosch zakken zijn een vervanging van Type G stofzuigerzakken. In hoeverre ik kan terugvinden gebruikt jouw stofzuiger ook deze Type G stofzuigerzakken. Onze Bosch zakken passen hier dus in.

Beantwoorden

23 april 2019 om 10:55
wimvanderelst Gebruiker

Nergens een lijstje te vinden voor welke type deze geschikt zijn?

Beantwoorden

23 april 2019 om 13:58

We geven bij elke deal aan voor welke originele zak je ook onze zak kunt gebruiken. Mocht je er niet uit komen, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Beantwoorden

23 april 2019 om 14:30
wimvanderelst Gebruiker

Ik heb een Miele S 700 maar dat zie ik nergens in de specificaties of ergens anders staan of deze zakken compatibel zijn.

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:31

De Miele S 700 werkt met F/J/M stofzuigerzakken. Je kunt dus kiezen voor de volgende deal: 30x Stofzuigerzak Miele Type F/J/M

Beantwoorden

23 april 2019 om 12:45
Wody Gebruiker

Iemand ervaring met deze stofzuigerzakken?

Beantwoorden

23 april 2019 om 23:30
Moderator Paul Moderator

Reacties bij eerdere deals van deze stofzuigerzakken gaven aan dat deze zakken van Filtrall zeer goede vervangers van originele stofzuigerzakken zijn, tegen een betere prijs.

Dit is geen verkooppraatje, maar ik kan me voorstellen dat ik niet als geheel onafhankelijke bron wordt gezien.

Beantwoorden

24 april 2019 om 09:16
Hugo_1 Gebruiker

Zijn de stofzakken geschikt voor M 173 Sie 23  ?    Bosch /Siemens , like orginal D,E,F,G,H

Beantwoorden

24 april 2019 om 10:34

We bieden enkel Bosch stofzuigerzakken aan voor Bosch type G.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.