18 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Lucovitaal

Lucovitaal
Voor een energiek leven

Iedereen heeft wel eens last van pijnlijke spieren of aanhoudende vermoeidheid. En dan heb je soms wat meer nodig dan een goede nachtrust. Het assortiment van Lucovitaal helpt je bij tal van gezondheidskwaaltjes.

18 februari 2019 om 09:55
motormuis001 Gebruiker

De claim, dat magnesium een positief effect heeft op het zenuwstelsel, intrigeert me. Ik heb een aantal jaren op eigen houtje een maagzuurremmer geslikt op basis van magnesium en aluminium. Begin vorig jaar werd bij mij CIAP, een vorm van polyneuropathie, vastgesteld. De oorzaak daarvan is onbekend, maar om de een of andere reden dacht ik aan die maagzuurremmer. Sindsdien gebruik ik een ander, door een MDL-arts voorgeschreven middel. En warempel, vorige week vertelde de neuroloog me dat de neuropathie minder ernstig lijkt te zijn geworden. Hij zei ‘lijkt’ omdat dit eigenlijk onmogelijk is, het is tenminste nog nooit bij iemand aangetoond dat het kan verbeteren. Dus mijn advies: zoek meer informatie en kijk een beetje uit met de dosering.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 09:58
Maartjeislief Gebruiker

Dank voor je persoonlijke verhaal en waarschuwing, motormuis.

Beantwoorden

18 februari 2019 om 16:42
robnisters Gebruiker

Vrij suf, dat nerges in de tekst staat dat het bij de 4% CBD olie 10 ml is

Allleen als je op het plaatje inzoomt, kin je helemaal onderin de hoeveelheid aflezen

Beantwoorden

18 februari 2019 om 18:55
Keavin83 Gebruiker

Wat is de houdbaarheid van de CBD capsules?

Gr,

Keavin

Beantwoorden

18 februari 2019 om 19:23
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Keavin83,

Dit vraag ik morgen even voor je na.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

19 februari 2019 om 21:00
Keavin83 Gebruiker

Al antwoord mogen ontvangen Niek?

Beantwoorden

19 februari 2019 om 07:56
edabboljoe Gebruiker

Prima natuurproduct. Helpt mij tegen artrose pijnen en rosacea huidprobleem.

Aan hennepproducten is nog nooit iemand overleden. Wel aan chemische medicatie. Dus kies zelf maar…..

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

19 februari 2019 om 09:43
Wazaaaa Gebruiker

Op de site van Lucovitaal is deze actie niet goedkoper. CBD olie 4% is daar voor 1 flesje te koop voor 24.99. Met de actie ‘2e product voor 1 euro’ kom je op 25.99 uit op Lucovitaal voor twee flesjes inclusief verzending. Op iBood voor twee flesjes inclusief verzending is het 25.90. Een klein verschil wel maar controleer even dat het te vergelijken valt en niet 1 flesje op Lucovitaal vs 2 flesjes op iBood.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.