29 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP.

29 oktober 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Snel zien hoe voordelig je bij ons uit bent? Check dan onderstaand schema!

Typ- en schrijffouten voorbehouden. De daadwerkelijke prijs in jouw winkelwagentje is leidend.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 06:40
newwolf Gebruiker

Jammer van de verzend kosten, anders kon het goed uit.

Maar volgens onderstaande is de stuk prijs niet echt goedkoper en dus niet interessant:

https://www.luieraanbiedingen.net/pampers/baby-dry/?pa_maat=maat-4

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Als je bij ons drie pakken bestelt kosten ze, inclusief verzendkosten, slechts € 0,19 per luier. Via jouw link dus veruit de goedkoopte :-)

Maar ook met 2 pakken (€ 0,199 per luier) ben je bij ons goedkoper uit!

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 07:25
argh146 Gebruiker

Hallo,

Ik kan de baby dry maat 6 niet selecteren. (De gewone luiers). Kunnen jullie me hiermee helpen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen argh146,

Ik krijg inderdaad ook de melding dit product is uitverkocht wanneer ik hem in mijn winkelwagen wil doen. Ik ga even navragen of hij daadwerkelijk uitverkocht is.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:13
argh146 Gebruiker

Thanx Niek, we wachten af …

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:24
Moderator Niek Moderator

Ze zijn helaas uitverkocht en daarom kon je ze niet selecteren.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:22
darylvdz Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 17:42
Fiss Gebruiker

Is snel uitverkocht. Is er een soort melding dat ik kan krijgen zodra pampers weer in aanbieding komen?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 18:31
Moderator Jim Moderator

Hi Fiss!

Soms kan het hard gaan bij goede deals! Je kan je uiteraard altijd inschrijven voor de nieuwsbrief van iBOOD. Echter is er geen optie om specifiek deze deal in de gaten te houden :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.