27 september 2018 om 00:00
iBOOD

Belgische Chocolade

Product expert aanwezig

Belgische Chocolade
Moet er nog chocolade zijn?

De herfst is er en dat betekent dat je je 's avonds weer heerlijk met een dekentje op de bank kunt nestelen. Dat natuurlijk samen met een doos pralines en een dampende kop chocolademelk. En wat een toeval: beide kun je vandaag in deze Flash Sale scoren. Chocolade van Belgische bodem, laat maar komen!

27 september 2018 om 01:10
alexanderpas Gebruiker

Bijzonder dat je 18% per doos meer moet betalen als je 4 dozen koopt, dan wanneer je 3 dozen koopt.

Beantwoorden

27 september 2018 om 14:16
Official Product Expert Hamlet Chocolade Expert Official Product Expert

Hi Alexander,

Dit komt inderdaad door de rode strik. Deze strik maakt de verpakking natuurlijk wel extra feestelijk!

groeten,

Beantwoorden

28 september 2018 om 00:17
alexanderpas Gebruiker

Mooi verhaal. Maar dan zou dat ook in de adviesprijs zo zijn geweest. En daar zijn ze prijzen teruggerekend per doos wél gelijk. Dus als je ze gewoon koopt krijg je de strik gratis en als je ze hier in de aanbieding koopt, betaal je 18% meer voor de strik.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:47

Hi Alexander,

Bedankt voor de tip!

We nemen het mee naar de volgende actie toe.

gr,

Beantwoorden

27 september 2018 om 05:54
blancito Gebruiker

Komt denk ik door de rode strik die eromheen zit lol

Beantwoorden

27 september 2018 om 07:13
mamalinka Gebruiker

Hallo Ibood/ @productexpert

Ik zou graag een ingrediëntendeclaratie van deze producten inzien zodat ik even kan checken op allergenen.

(is dat sowieso niet een wettelijk dingetje ? )

Beantwoorden

27 september 2018 om 08:28
Moderator Jelle Moderator

Beste mamalinka,

Ik ga kijken wat ik voor je kan regelen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 september 2018 om 14:27

Beste Mama Linka,

Hieronder kan u de ingrediënten declaratie terugvinden.

Assortiment van pralines
Ingrediënten: suiker, volle melk poeder, cacaoboter, cacaomassa, plantaardige oliën (palm, koolzaad) in wisselende verhoudingen, hazelnoten 2,1%, boterolie (melk), glucosestroop, koffie-extract 0,1%, emulgator: soja lecithine, aroma’s: aardbei, karamel, pistache, sinaasappelenvanille.
Chocolade: tenminste 50% cacaobestanddelen.
Melkchocolade: tenminste 29% cacaobestanddelen.
Witte chocolade: tenminste 23% cacaobestanddelen.
Kan sporen van andere noten bevatten. Gefabriceerd in België.

We wensen u veel plezier met onze producten!

groeten,

Beantwoorden

29 september 2018 om 04:17
dafmobi Gebruiker

Welke Belgische chocolade is er hier gebruikt? Is het Callebaut, of Jacques of….zou fijn zijn om te weten welke kwaliteit dit is en bij welke chocolatier of patisserie ( fabriek) dit is geproduceerd? Als oud choc0lade bakker, vindt ik dit voor mij van belang.

Het zit ook nog trouwens niet echt aan de hoge percentage chocolade in de pure, melkchocolade!

Beantwoorden

29 september 2018 om 07:20
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dafmobi,

Dit heb ik niet kunnen achterhalen, maar hier kan de product expert wel antwoord op geven.

Beantwoorden

29 september 2018 om 08:47
picobello3 Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.