27 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar!

27 augustus 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

Geen zin om onze prijzen om te rekenen naar de prijs per luier? Dan heb je geluk. Dit hebben wij namelijk gedaan. In de tabel hieronder vind je het overzicht van de prijs per luier inclusief verzendkosten. Door meerdere maten in 1 bestelling te combineren kan jouw voordeel nóg verder oplopen!

Typfouten voorbehouden. De prijs in je winkelwagentje is leidend.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 08:06
drpsgk Gebruiker

Jammer van die verzendkosten…. wehkamp geen verzendkosten.  Het is ook niet dat het goedkoper wordt bij meer aantallen, was b de verzendkosten lopen gewoon mee. PostNL od dhl, enz  geeft je als bedrijf gewoon wel meer korting als je meer verzend op 1 dsg, dus die redenering van ibood gaat niet op.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 08:26
steppnwolf Gebruiker

Jammer dat dit nu de tweede bulk verkoop is waar er geen grotere maten zoals Pampers Baby Dry maat 5 worden aangeboden. Spijtig dat ik dit grafisch moet uitleggen, maar met die broekjes blijft de stoelgang heus niet zitten hoor! Dat is geen goed alternatief. Dat heb ik geprobeerd.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 08:31
Moderator Jelle Moderator

Beste steppnwolf,

Ik snap je vraag niet helemaal. Ik heb hier de links voor Pampers Baby dry maat 5 en 6. Waar ben je dan naar op zoek?

http://www.ibood.com/consumables-nl/nl/product-specs/39830/141374/baby-dry-pants-maat-5-64-stuks.html

http://www.ibood.com/consumables-nl/nl/product-specs/39830/141377/baby-dry-pants-maat-6-58-stuks.html

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 08:46
harmroest Gebruiker

@Jelle dit zijn geen pampers, dit zijn broekjes. dat bedoeld steppnwolf denk ik.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 08:59

Beste harmroest,

Pampers verkoopt broekjes en gewone luiers, de aanbieding zijn nu de broekjes, maar als ik de vraag lees: Jammer dat dit nu de tweede bulk verkoop is waar er geen grotere maten zoals Pampers Baby Dry maat 5 worden aangeboden.

Denk ik dat ze dus maat 5 of 6 wil hebben van Pampers Baby Dry. Die zijn gewoon te koop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 09:08
eva864 Gebruiker

Jelle, er staat ook: “Spijtig dat ik dit grafisch moet uitleggen, maar met die broekjes blijft de stoelgang heus niet zitten hoor!”. Steppnwolf zoekt volgens mij dus inderdaad de pampers en niet de broekjes. En die hebben jullie niet.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 09:12
eva864 Gebruiker

Jullie bieden niet de “Pampers Baby Dry” aan, wel de “Pampers Baby Dry Pants”.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 09:16

Beste eva864,

Bedankt voor de opheldering. Helaas heb ik geen invloed op de inkopers.

@steppnwolf je mag altijd een tip indienen via het tip forum:

http://nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-3/

Groet,

Jelle

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 10:59
drpsgk Gebruiker

Misschien heb je wrl invloed op de verzendkosten, want die slaan nergens op… als je twee bestellingen doet, betaal je dubbele verzondkosten…. geen 1 webwinkel die dat doet. Als je bv bij westwing je hele huisraad koopt betaal je 1 keer 5,95 en wordt het ook nog eens bezorgd wanneer het beschikbaar is, dwz meerdere bezotgmomenten.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 11:05
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen drpsgk,

iBOOD kiest ervoor transparant te zijn en toont de verzendkosten. Uiteindelijk betaal je ook bij andere webshops die gratis verzenden, mee aan de verzendkosten. Mocht je deze deals ergens anders goedkoper kunnen vinden inclusief verzendkosten, dan mag je dit altijd met ons delen.

Je betaalt ook maar één keer de verzendkosten wanneer je meerdere Pampers tegelijk besteld. Mocht je verschillende maten willen bestellen, dan voeg je eerst één maat toe aan je winkelwagen en klik je vervolgens op verder winkelen.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 11:36
drpsgk Gebruiker

” Je betaalt ook maar één keer de verzendkosten wanneer je meerdere Pampers tegelijk besteld. Mocht je verschillende maten willen bestellen, dan voeg je eerst één maat toe aan je winkelwagen en klik je vervolgens op verder winkelen. “

Raar dat ik als twee keer de pampers wil bestellen dat de verzendkosten van 5,95 naar 8,95. Dat klopt toch niet met wat jij zegt, het verdubbeld bijna. Bij andere webshops blijft het gewoon gratis, bij iBood wordt de stukprijs zelfs hoger. Transparant toch?

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 12:03
Moderator Niek Moderator

Dat heeft te maken met de leveromvang en het gewicht. Ondanks dat de verzendkosten dan omhoog gaan naar 8,95, betaal je wel maar één keer de verzendkosten. Wanneer je aparte bestellingen plaatst dan betaal je ook bij iedere bestelling de verzendkosten. Zoals ik al zei, mocht je ze ergens goedkoper kunnen vinden inclusief de verzendkosten dan mag je dit altijd met ons delen middels een link. Voor verdere vragen of opmerkingen over de verzendkosten kun je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 15:29
steppnwolf Gebruiker

@Jelle; inderdaad, zoals harmroest zegt. Jullie boden in mei van dit jaar nog de Baby dry luiers van maat 5 en 6 aan. Nu zijn het de broekjes. We moeten nu naar de concurrentie, waar de prijs, mag gezegd, hoger ligt.

Beantwoorden

27 augustus 2018 om 13:16
Ramon1989 Gebruiker

misschien moeten mensen niet zo jammeren en altijd het onderste uit de kan willen. Vind je het te duur of niet eerlijk, bestel je toch lekker niet. Niemand die je dwingt om te kopen. En als je het vergelijkt met andere aanbieders is dit naar mijn mening een prima aanbieding.

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 06:53
Han85 Gebruiker

De appie verkoopt 132 stuks pampers new baby maat 1 voor 19,98 wat neerkomt op 0,15 cent per pamper……

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 07:03

Beste Han85,

Als je de verzendkosten niet mee rekent komt het op 11 cent per luier. Hou het hunt topic in de gaten, dan komen er misschien gratis verzendcodes voorbij. Dan ben je dus wel goedkoper uit :P

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 15:27
laustu Gebruiker

Beste,

- waar verschijnen de gratis verzendcodes exact?

- ik heb nog een bestelling staan die nog niet werd geleverd. Als ik luiers koop, kan het transport worden samengevoegd en zo ook bijhorende kosten worden geoptimaliseerd ?

Beantwoorden

28 augustus 2018 om 15:44
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag laustu,

Er worden tijdens de Hunt op het Hunt forum af en toe gratis verzendcodes weggegeven.

Het is helaas niet mogelijk bestellingen samen te voegen. Mocht de deal die je besteld had nog beschikbaar zijn, dan kun je wel een nieuwe bestelling plaatsen met de luiers erbij en daarna je eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.