27 maart 2018 om 18:36
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP.

27 maart 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

In onderstaand overzicht zie je in één oogopslag hoeveel je bij ons per luier betaalt!

Typfouten voorbehouden. De dealprijs die in je winkelwagentje wordt getoond is altijd leidend.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 21:54
killahstyle Gebruiker

*snap*
Verzendkosten is toch ECHT niet meer van deze tijd mensen! Net zoals de bijzondere “adviesprijs” die wordt gehanteerd.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen, zoals Paul hieronder terecht aangeeft, enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 maart 2018 om 22:56
medic Gebruiker

Enough said!!!

Beantwoorden

27 maart 2018 om 23:10
Moderator Paul Moderator

Als je ook nog even een directe link toevoegt ter ondersteuning van jouw duidelijke bericht, dan mag het uiteraard blijven staan. :)

Beantwoorden

28 maart 2018 om 00:21
iRepairNow Gebruiker

Die dozen met luiers zijn regelmatig in de aanbieding, voor de adviesprijs moet je ze sowieso niet kopen. Blijft het wel een goede actie van iBood, ook al is een ander nu net even goedkoper. Verzendkosten zijn reëel want pakketpost kost nou eenmaal zoiets. Wie gratis verzenden zegt bedoelt eigenlijk “verzendkosten zitten in de prijs meeberekend”. Kosteloos verzenden bestaat gewoon niet. Transparantie is wel van deze tijd dus toon je verzendkosten en sta ook toe dat mensen vergelijken ;-)

Beantwoorden

28 maart 2018 om 11:21
Noutpw Gebruiker

Bij maat 6 zie ik dat het geen baby dry maar een ander type pamper is. Is dit normale luier of een luierbroekje? Vanaf hoeveel tot hoeveel kg gebruik je deze maat?

Beantwoorden

28 maart 2018 om 11:31

Dit betreffen luiers. Deze luiers gebruik je bij 15 kg en zwaarder.

Beantwoorden

28 maart 2018 om 11:32
Noutpw Gebruiker

Oké dank je wel voor de snelle reactie!

Beantwoorden

28 maart 2018 om 11:45

Geen probleem! Graag gedaan :-)

Beantwoorden

28 maart 2018 om 14:17
simon.coens Gebruiker

Beste,

Welke zijn de broekjes in maat 5. Pak van 108 of die van 92?

Txs

Beantwoorden

28 maart 2018 om 14:38

Beide luiers zijn hetzelfde, ze worden enkel geleverd in een andere hoeveelheid (een pak van 92 luiers of een pak met 108 stuks).

Beantwoorden

28 maart 2018 om 14:41
simon.coens Gebruiker

ik wou graag weten of ze met velcro waren of in broekvorm?

Beantwoorden

28 maart 2018 om 15:47

Al deze luiers hebben een plakstrip. Zijn dus niet in broekvorm.

Beantwoorden

28 maart 2018 om 15:13
Nicky1986 Gebruiker

Maat 6 type new baby? Denk niet dat dit klopt. Moet haast ook wel baby dry zijn..

Beantwoorden

29 maart 2018 om 02:10
fjwillemsen Gebruiker

New Baby maat 6 …. wat een giller..  dat zal een zware bevalling zijn geweest… baby van 15+ kg.

Betreft hier denk ik gewoon de premium cotton luiers maat 6 zoals op de afbeelding te zien is.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 11:57

Je ontvangt inderdaad de luiers zoals afgebeeld op de foto.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:32
m.vanlijden Gebruiker

Ik zie alle maten behalve maat 2… Dat is jammer! Toch eens even rekenen of ikniet nog meer van maatje 1 nodig ga hebben ????

Beantwoorden

29 maart 2018 om 08:49
Funke Gebruiker

Ondanks dat ik ook baal van de vezendkosten die echt hoog zijn, wilde ik uit gemakkelijkheid bestellen, krijg ik bij betalen dat ik doorgestuurd wordt en dan een foutmelding, tot 3 maal toe! Nu is het echt genoeg…

Beantwoorden

29 maart 2018 om 10:28

Hoi Funke,

Dat is inderdaad niet de ervaring die je wilt hebben tijdens het bestellen. Met welke betaalmethode probeer je te betalen?

Zou je de volgende dingen kunnen proberen?

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 maart 2018 om 14:18
Funke Gebruiker

Bestelling gedaan via de IBOOD app…

Heb winkelwagen leeg gehaald en opnieuw geprobeerd, werkt ook niet…

Cookies verwijderen hoe doe ik dat?

Ik probeer via bankcontact, al meerdere malen gedaan, altijd goed gelukt.

Als ik de app verwijder, verwijder ik ook mijn bestel geschiedenis en dat vind ik jammer

Beantwoorden

29 maart 2018 om 14:32

Hoi Funke,

De app opnieuw installeren zou uitkomst kunnen bieden. Je bestelgeschiedenis is gelinkt aan jouw account. Als je na het opnieuw installeren van de app gewoon weer inlogt met hetzelfde account zie je jouw bestelgeschiedenis gewoon weer staan.

Een andere oplossing zou kunnen zijn om proberen te bestellen via onze normale website (bijv. op jouw computer of laptop).

Groeten,
Bas

Beantwoorden

29 maart 2018 om 11:44
Cortezz Gebruiker

uitverkocht

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.