29 november 2017 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby

Elke ouder wil het beste voor zijn/haar baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Maar alle jonge ouders weten ook dat aan "het beste" een prijskaartje hangt, en luiers kosten sowieso al een rib uit je lijf. Niet bij iBOOD, dus inslaan maar! En wees snel, want...OP=OP

29 november 2017 om 08:37
mister_black1979 Gebruiker

Vorige keer de baby doekjes willen bestellen met gratis verzendingscode. Heb mijn code niet kunnen gebruiken omdat het niet werkte! Toen waren ze 7,95€/stuk NU gewoon lekker 2€ duurder! Wat een schande! Pfff. Is nochtans maar een dikke week geleden dat deze baby-doekjes aangeboden werden! Echt teleurgesteld!

Beantwoorden

29 november 2017 om 10:18
oinkoink12 Gebruiker

Tja de hunt is nou eenmaal de hunt.

Beantwoorden

29 november 2017 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vervelend dat je tijdens de HUNT problemen had met je code. Een volgende keer dat zoiets gebeurt, raad ik je aan om de mail met daarin de ontvangen code door te sturen naar webcare@ibood.nl .

Zoals oinkoink12 terecht aangeeft bieden we onze deals tijdens de HUNT normaliter aan voor een lagere prijs dan normaal, zo blijkt ook uit dit voorbeeld.

Beantwoorden

29 november 2017 om 10:39
Manus777 Gebruiker

Zijn het luiers of broekjes?

Beantwoorden

30 november 2017 om 03:08
WoLpH Gebruiker

Ik zie geen “pants” op de verpakking staan dus zullen geen broekjes zijn

Beantwoorden

30 november 2017 om 16:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn inderdaad luiers.

Beantwoorden

29 november 2017 om 12:07
ward0 Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.

Beantwoorden

29 november 2017 om 16:43
Statz87 Gebruiker

8,95 verzendkosten ???? daar gaat je korting!

Beantwoorden

29 november 2017 om 17:51
allewaertdanny Gebruiker

Deze morgen om 08.00 uur poging gedaan pampers te bestellen.

Vier verpakkingen was dan niet mogelijk te bestellen.

omstreeks 14.25 uur kreeg ik terug email van ibood speciaal voor een pamperbestelling.

Terug van hetzelfde.(met de verzendkosten erbij is het sop de kool niet waard als je geen vier verpakking ineens kunt aankopen)

Reacties stuur ik niet rap maar dit is bij het haar gegrepen.

Beantwoorden

29 november 2017 om 22:56
Moderator Paul Moderator

Hallo Danny,

Heb je via de (mobiele) website proberen te bestellen of via de app? Bij de deals die nog niet uitverkocht zijn, zou het mogelijk moeten zijn om aantal 4 te kiezen. 
Mocht dat niet goed werken, dan is het wellicht op te lossen door eerst aantal 1 of 2 te selecteren en in de winkelmand het aantal te wijzigen naar 4.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

29 november 2017 om 18:12
hvdbelt Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een geheel identiek product.

Beantwoorden

30 november 2017 om 18:20
allewaertdanny Gebruiker

Beste Paul,

Als moderator probeer je inderdaad alles in gladde plooien te strijken en daarvoor alle respect.

In antwoord op Uw vraag,ik bestel (of probeer)vanaf mijn computer thuis.

Dikwijls moeten er verschillende betalingsmiddelen worden gebruikt.

Visa gold card werkt bijna nooit,daar stel ik me ook vragen bij.

Wat betreft de pogingen tot bestellen gisteren voor pampers maat 4,deze staan vandaag zelfs nog niet uitverkocht op de site.

Jullie hebben zich opgewerkt tot een dealsite in het verleden maar blijkbaar is dat verleden tijd.

Klasse of ethisch verantwoord handelen heeft blijkbaar plaats gemaakt voor snelle winst.

Beantwoorden

30 november 2017 om 22:59
Moderator Paul Moderator

Beste Danny,

Ik probeer je zo goed mogelijk te helpen, zodat het je alsnog zal lukken om te bestellen. 
Daarnaast is het iBOOD eraan gelegen om deals te kunnen verkopen, dus ze zullen het bestelproces niet proberen te frustreren. Overigens lukt het veel mensen wel om te bestellen, ook met Visa card. 
’s Avonds is er geen assistentie vanuit iBOOD aanwezig, vandaar dat ik je een alternatieve manier heb aangedragen.

Andere suggesties die het misschien voor je kunnen verhelpen zijn: 
-  cookies & cache opschonen 
-  uitloggen en opnieuw inloggen 
-  bestellen via een andere browser 
-  bestellen via een ander apparaat 
-  ad blocker uitschakelen, als die aanwezig is

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

1 december 2017 om 09:05
peter8265 Gebruiker

mijn gratis verzenden code werkte gisteren niet bij bestellen van pampers. Gaf een error op de website.

Is het mogelijk om nogmaals een code te krijgen om toch nog gratis verzenden te verkrijgen?

Beantwoorden

1 december 2017 om 12:42
tinusz Gebruiker

Dit is toch helemaal geen interessante deal door de verzendkosten, draai draaien jullie de aanbieding alsnog de nek mee om.

100 (baby dry maat 3) luiers voor 0,18 cent is een aanbieding, maar door de verzendkosten schiet je door naar 0,26 cent per luier, dat is allang geen aanbieding meer.

Bij de Kruidvat bijvoorbeeld 0,19 cent per luier, stuk goedkoper. Voor alle prijsacties van luiers zie: https://www.luierinfo.nl/aanbiedingen/pampers/baby-dry/3

Overigens bij de Nettorama betaal je 0,14 cent per luier, helaas hebben die geen website met het artikel, maar daar koop je een pak van 35 stuks voor 5,-.

Dusja Ibood, doe wat aan je verzendkosten :)

Beantwoorden

1 december 2017 om 12:45
tinusz Gebruiker
1 december 2017 om 23:59
Moderator Paul Moderator

Als je de luiers bij Kruidvat koopt, bespaar je op verzendkosten maar maak je wel “ophaalkosten” (brandstof, parkeerkaartje, reistijd). Daardoor loopt die vergelijking een beetje mank. Tenzij Kruidvat voor de prijs de luiers ook thuisbezorgd, maar dat is niet het geval.

Niettemin is het goed om te vergelijken met andere aanbieders, dat houdt iedereen scherp.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.