9 juli 2020 om 00:00
iBOOD

Pampers

Pampers
Het beste voor je baby.

Je wil het beste voor je baby, dus ook de beste verzorging voor die kleine billen. Als jonge ouder weet je ook dat je nooit te veel luiers thuis kunt hebben. Inslaan dus maar!

9 juli 2020 om 11:54
DuxBelgicae Gebruiker

Waarom staat er bij verzendkosten dat deze 5,95 zijn maar wanneer ik wil afrekenen wordt er 8,95 aangerekend?

Beantwoorden

9 juli 2020 om 15:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DuxBelgicae,

Heb je er misschien meerdere besteld of heb je ook andere deals in je winkelwagen? Wanneer dit niet het geval is, om welke deal gaat het precies? Dan kijk ik even met je mee.

Beantwoorden

12 juli 2020 om 11:32
stanwillia17 Gebruiker

Had ik vorige keer ook over gemaild (baby dry maat 6). Reactie: “wordt groter, meer kilo’s bla bla bla”. Maar bij de drogist besteld en kon volgende dag ophalen of laten leveren thuis. Was wel 2cnt per luier duurder. Ach ja, wel meteen thuis.

Beantwoorden

12 juli 2020 om 14:06
Sol81 Gebruiker

Bij de specificatie of beschrijving wordt Kg niet vermeld en ook  staat niet vermeld op de verpakkingen ???

Beantwoorden

12 juli 2020 om 18:25
keveun Gebruiker

Erg jammer dat je meer verzendkosten betaalt wanneer je 2 dozen besteld. Daardoor is de aanbieding niet meer interessant.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.