4 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Luchtjes voor Hem

Luchtjes voor Hem
Om mee te verwennen!

Of je nou jezelf, je partner, een vriend of misschien je vader wil verwennen; een luchtje is altijd fijn om te krijgen én leuk om te geven! In deze Flash Sale heb je keuze genoeg. :)

4 juni 2020 om 02:53
shadowjack Gebruiker

Heb ik net Cartier Declaration eau de parfum bij de echte winkel gekocht…. de EDT schijnt net wat anders te ruiken, maar als ik die dan al zou willen: bij Bol in de aanbieding voor 40 euro en een paar centen, gratis verzenden, volgende dag in huis, da’s onder de streep 5 euro goedkoper en sneller geleverd:

https://www.bol.com/nl/p/cartier-declaration-100-ml-eau-toilette-herenparfum/9200000007373281/

Ik vraag me alleen af of je überhaupt de echte krijgt voor die prijs, hier of bij Bol. Ik geef liever wat meer uit bij de erkende parfumerie, dat ik zeker weet dat ie echt is. Heb al zoveel geld weggegooid aan nep luchtjes die je na een half uur niet meer ruikt, de echte Cartier ruik je zowat de volgende dag nog.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 10:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi shadowjack,

Wij bieden hier de originele, authentieke, luchtjes aan.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 22:56
shadowjack Gebruiker

Wat ik uit eigen ervaring weet is dat die aanbiedingen bij parfum stunters (die dus ook via Bol verkopen)  vaak namaak spul zijn, je denkt goedkoop een duur luchtje te scoren, het ruikt ook wel ongeveer hetzelfde maar na een half uur ruik je niks meer. Ik koop sinds een paar jaar bij de gerenommeerde parfumerie en echt, dat verschil merk je echt wel. Dus ik wil jou graag geloven dat het echt is wat hier verkocht wordt maar ik ga het er niet op wagen voor 45 euro, betaal liever wat meer, ben ik uiteindelijk goedkoper uit want ik heb minder nodig, het blijft veel langer hangen en gaat dus veel langer mee.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 00:10
CK-CA Gebruiker

Vaak zijn deze geuren bij Bol.com EDT, die vervliegen inderdaad sneller. Een parfumerie verkoopt zowel EDT als EDP.

En die duurdere zijn EDP, die ruiken langer, ja. Die heb jij waarschijnlijk gekocht.

Maar bij Bol.com verkopen ze ook EDP, en die zijn veel duurder. Probeer maar eens ;)

Dat ze namaak zijn is onzin. Dit is illegaal (mag dus wettelijk niet!) en aangezien Bol.com een deel is van een grotere Duitse concern en heel wat producten verkopen, kunnen ze moeilijk namaakspullen verkopen en een boete van miljoenen euro’s riskeren.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 00:21
shadowjack Gebruiker

Ik ken het verschil tussen edt en edp… heb 2 flessen edt van hetzelfde merk staan, 1 komt van de goedkope aanbieder, de andere van een bekende parfumerie, de een is na hooguit een uurtje vervlogen, de andere ruik ik ’s avonds laat nog. En ik denk toch dat er ongemerkt namaak spul of voor mijn part restpartijen die al veel te lang staan via Bol en andere grote winkels online verkocht wordt.  Zo heb ik ook een keer een paar nep Jordans binnen gekregen van zo’n grote winkel die ook artikelen van third party verkopers aanbood, dat hebben ze toen onderzocht en die 3e partij verkoper is van hun website verwijderd. Dus al is het verboden, het komt wel voor.

Beantwoorden

5 juni 2020 om 11:42
HomeKit Gebruiker

Je vergeet dat er ook verschillende batches zijn. Kijk maar eens onder of aan de zijkant van je fles en vergelijk deze nummers. Als ze dezelfde zijn maar niet dezelfde performance hebben dan is er iets mis

Beantwoorden

4 juni 2020 om 04:24
Navigator69 Gebruiker

Van waar komen jullie met een  adviesprijs van 51 euro voor ckshock? Vind die in veel winkels terug aan minder dan 20 euro zonder korting. Vind dit beetje misleidend om dan te zeggen 69% korting

Beantwoorden

4 juni 2020 om 06:10
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen Navigator69,

Dit betreft de adviesprijs zoals deze is bepaald door de fabrikant, deze hanteren wij. De prijzen bij andere aanbieders bepalen zij zelf. Meer informatie daarover kan je hier vinden.

Beantwoorden

4 juni 2020 om 13:47
CK-CA Gebruiker

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.